بازنشر کتاب «بیایید تار و سه تار بنوازیم 1»

تهران (پانا) - دفتر نخست «بیایید تار و سه تار بنوازیم 1» به چاپ بیست و نهم رسید.

کد مطلب: ۱۴۸۹۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بازنشر کتاب «بیایید تار و سه تار بنوازیم 1»

به گزارش روابط عمومی اثر، کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار گفت: دفتر نخست مجموعه «بیایید تار و سه تار بنوازیم»  از سوی نشر تصنیف با ویرایش جدید به چاپ بیست و نهم رسید.

این نوازنده در ادامه بیان کرد: دفتر نخست این مجموعه برای نوآموزان و هنرجویان تازه کار است. یکی از ویژگی های  چاپ جدید این است که  واژه های غیر ایرانی حذف شده است و به جای آن واژه های پارسی به کار برده شده است. همچنین از تصاویر هنرمندان فاخر برای یادبود این عزیزان و آشنایی بیشتر هنرجویان با هنرمندان پیشکسوت استفاده شده است.

وی افزود: در چاپ تازه این دفتر از تصاویر اساتیدی چون هوشنگ ظریف، میرزا عبدالله و شاگردان، ارسلان درگاهی، لطف الله مجد، غلامعلی پورعطایی، بیژن ترقی و... استفاده شده است.

این هنرمند در ادامه خاطرنشان کرد: این کتاب ۶۰ صفحه است و آهنگ هایی چون «مرغ سحر» در چاپ تازه افزوده شده است و توضیحات بیشتری برای آسان تر  یاد گرفتن هنرجویان در این مجموعه آورده شده است. در کتاب نخست بخشی از آهنگ های نگاه، چهار مضراب استاد وزیری، می زده، کرشمه، دلکش، درآمد ماهور، کرشمه و‌... برای آموزش به هنرجویان نوشته شده است.

این نوازنده پیشکسوت گفت: دوره آموزش این کتاب برای هنرجویان بین ۳ تا پنج ماه است و پس از پایان دوره هنرجو با این آهنگ ها به عنوان نخستین رپرتوار پایه آشنا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار