«خورشید میاد؟» به ریچموند رفت

تهران (پانا) - فیلمنامه «خورشید میاد؟» نوشته عاطفه صالحی و سعید قاسمی به چهاردهمین جشنواره فیلم و فیلمنامه‌نویسی ریچموند راه پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۴۸۴۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
«خورشید میاد؟» به ریچموند رفت

به گزارش مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمنامه داستانی کوتاه ساخته نشده «خورشید میاد؟» نوشته عاطفه صالحی و سعید قاسمی در چهاردهمین جشنواره فیلم و فیلمنامه‌نویسی ریچموند راه پیدا کرد و در مرحله تاپ فینالیست به رقابت می‌پردازد.

«خورشید میاد؟» روایتی از پدری افغان از پناهجویان کمپ دبی است که در تلاش برای نجات دختر و پسرش از دست طالبان که در افغانستان مانده‌اند، است.

جشنواره ریچموند (RIFF) که برای تقدیر از فیلم‌سازان پیشگام طراحی شده است، از آثار در ژانرها و شاخه‌ها (فیلم‌های بلند و کوتاه) به همراه ویدیوهای موسیقی و پروژه‌های اپیزودیک استقبال می‌کند. همچنین از طریق مسابقه سالانه فیلم‌نامه‌نویسی خود، فیلم‌نامه‌هایی (بلند و کوتاه) از تمامی ژانرها را پذیرا است. فیلمنامه برنده در طول همان هفته جشنواره فیلم تقدیر می‌شود.

چهاردهمین جشنواره فیلم و فیلمنامه‌نویسی ریچموند 3 تا 8 مهرماه برابر با 24 تا 29 سپتامبر در ویرجینیا برگزار می‌شود.

عاطفه صالحی پیش از این ۴ فیلم کوتاه داستانی ساخته است و نویسندگی چندین فیلمنامه کوتاه را در کارنامه دارد. او همچنین جایزه بهترین فیلمنامه سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را برای فیلم کوتاه «شیهه» به صورت مشترک با نفیسه زارع دارد. سعید قاسمی نیز ساخت یک فیلم کوتاه را در کارنامه دارد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار