نمایش فیلم تئاتر «زمستان ۶۶» در سینماتک خانه هنرمندان ایران

تهران (پانا) - فیلم تئاتر «زمستان ۶۶» به کارگردانی محمد یعقوبی در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید و پس از آن، نقد و بررسی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۸۲۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایش فیلم تئاتر «زمستان ۶۶» در سینماتک خانه هنرمندان ایران

شانزدهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «زمستان ۶۶» اختصاص دارد.

فیلم تئاتر «زمستان ۶۶» (محصول ۱۳۷۶) به نویسندگی و کارگردانی محمد یعقوبی، چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌آید.

پس از نمایش این فیلم تئاتر نشست نقد و بررسی آن با حضور عباس غفاری (میزبان) و فرزانه ابراهیم‌زاده (منتقد تئاتر) برگزار می‌شود.

«زمستان ۶۶» نمایشنامه‌ای از محمد یعقوبی است که به موضوع جنگ ایران و عراق می‌پردازد. این نمایش در سال ۱۳۷۶ برنده بهترین کارگردانی از جشنواره تئاتر فجر شد. «زمستان ۶۶» در سال ۱۳۷۶ در سالن چهارسو (تئاتر شهر) به روی صحنه رفت.

«زمستان ۶۶» روایت‌گر رویدادهایی است که در یک خانواده در اولین روز موشک‌باران تهران در اسفند سال ۱۳۶۶ رخ می‌دهد. موشک‌باران تهران مسائل و مشکلات جدیدی برای افراد خانواده به وجود می‌آورد که اختلافات پیشین آن‌ها را به حاشیه می‌راند.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار