در گفت‌وگو با پانا:

حال عمومی عمو قناد مساعد است

تهران (پانا) - فرزند عمو قناد عنوان کرد حال عمومی این هنرمند خوب است و خطری او را تهدید نمی‌کند.

کد مطلب: ۱۴۷۹۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
حال عمومی عمو قناد مساعد است

سپهر قناد یکی از فرزندان مجید قناد در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت این هنرمند گفت: «خطر ضربه مغزی این هنرمند کذب است و عمو قناد برای یک عمل جراحی در بیمارستان بستری است و خوشبختانه حال عمومی او خوب است و خطری وی را تهدید نمی‌کند.»

وی عنوان کرد: «تصادف عمو قناد برای یک هفته پیش یا چند روز گذشته نیست و 40 روز از تاریخ آن می‌گذرد و بستری شدن او ربطی به این تصادف ندارد.»

قناد اضافه کرد: «پدرم الان در حال حاضر در آی سی یوی بیمارستان بستری است و فردا به بخش عمومی منتقل می‌شود.»

یادآور می‌شود، مجید قناد، هنرمند هفتاد ساله تهیه‌کننده، کارگردان و مجری کودک و نوجوان است. از برجسته‌ترین آثار او می‌توان به برنامه فیتیله جمعه تعطیله نام برد که به صورت پخش زنده از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۹ بی‌وقفه در روزهای جمعه و اعیاد مختلف پخش می‌شد.

صبح امروز علیرضا وهاب زاده  مشاور اسبق وزیر بهداست دولت دوازدهم در توییتی عنوان کرد: « عموقناد به خاطر تصادف و ضربه مغزی چند روزی است در بیمارستان بستری و جراحی مغز شده و به دعای خیر شما نیاز دارد.»

وی در توییتی نوشت: عموقناد به خاطر تصادف و ضربه مغزی چند روزه در بیمارستان بستری هست، جراحی مغز شده و به دعای خیر شما نیاز داره.

عموقناد شاید مثل خواننده‌ها و سلبریتی‌ها برای رسانه‌ها مهم نباشه، اما ما یادمون هست که تنها کسی بود که برای شادی و خنده کودکی ما تلاش میکرد.

برای سلامتش دعا کنید.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار