عنایت‌الله بخشی در گفت‌وگو با پانا:

آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم روز و شب را نمی‌شناخت

تهران (پانا) - عنایت‌الله بخشی بازیگر پیشکسوت و شناخته‌شده سینما و تئاتر کشور با اشاره به شهادت شهید جمهور و همراهانش گفت آیت‌الله رئیسی مرد پرتلاشی بود که برای خدمت به مردم روز و شب را نمی‌شناخت و در همین راه نیز به شهادت رسید.

کد مطلب: ۱۴۷۷۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله رئیسی برای خدمت به مردم روز و شب را نمی‌شناخت

عنایت‌الله بخشی بازیگر شناخته‌شده سینما و تئاتر کشور در گفت‌وگو با پانا با اشاره شهادت آییت الله رئیسی  گفت:آیت‌الله رئیسی مرد پرتلاش و تلاشگری بود که برای فعالیت و خدمت به مردم صبح و شب را نمی‌شناخت و تلاش بسیاری برای مردم می‌کرد تا مشکلات آن‌ها  روز به روز کمتر شود.

وی ادامه داد: شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش پس از آیین افتتاحیه یک پروژه اتفاق افتاد که نشان‌دهنده این مطلب بود که او تا پای جان و برای مردم تلاش می‌کرد و در همین راه نیز به شهادت رسید.

این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران درباره مشکلات هنرمندان پیشکسوت نیز گفت: صحبت از مشکلات هنرمندان پیشکسوت گفت‌وگوهای بسیاری را می‌طلبد و نمی‌توان در یک جمله یا چند جمله درباره آن سخن گفت.

وی تصریح کرد: من سال‌های بسیاری را صادقانه، خالصانه در تئاتر و سینمای و تلویزیون کشور فعالیت کردم و مزد خودم  را همیشه از مردم گرفته‌ام و از اینکه این‌گونه برای مردم خدمت کردم بسیار خوشحالم.

این هنرمند پیشکسوت در ادامه به خاطره‌ای از دیدار هنرمندان با رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: در مراسم دیدار هنرمندان با شهید جمهور برخی از هنرمندان پیشکسوت و اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت با امضای یک نامه، خواستار حمایت مادی و معنوی ایشان از موسسه هنرمندان پیشکسوت شدند که شهید خدمت با رویی گشاده عنوان کرد که نامه آنها را دیده است و انشا الله مشکلات حل می شود.

در پایان درخواست عنایت‌الله بخشی از رئیس جمهوری و پاسخ ایشان را می‌بینید.

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار