«آبی روشن» پروانه نمایش گرفت

تهران (پانا) - فیلم سینمایی «آبی روش» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه کنندگی محمد حسین میری با دریافت پروانه نمایش به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۷۳۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
«آبی روشن» پروانه نمایش گرفت

پروانه نمایش فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه کنندگی محمد حسین میری صادر شد و به زودی در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.

مهران احمدی، مهران غفوریان، سارا حاتمی، مرتضی امینی‌تبار، روح‌الله زمانی، علی‌اکبر اصانلو، کاظم هژیر آزاد، سامان مهکویه و دیگر بازیگران در این فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: کشف یک فیروزه‌ی کمیاب زندگی یونس که صاحب معدن، معتمد و بزرگ شهر است را وارد مسیر مخاطره‌آمیزی می‌کند.  

این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شد و مورد استقبال منتقدان و اهالی رسانه قرار گرفت و نامزد بهترین نقش اول زن، بهترین طراحی صحنه، بهترین موسیقی متن، بهترین فیلمبرداری و بهترین صداگذاری شد.

«آبی روشن» محصول مشترک سازمان هنری رسانه‌ای اوج، بنیاد سینمایی فارابی و بنیاد بین المللی امام رضا(ع) است که فیلمنامه آن را امیر ابیلی و داوود گنجوی نوشته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار