دیدار پایان سال مدیرکل هنرهای نمایشی با یک بازیگر پیشکسوت تئاتر

تهران (پانا) - کاظم نظری، مدیر کل هنرهای نمایشی به همراه هنرمندان و برخی مدیران هنری با حسین راضی،‌ بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۳۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار پایان سال مدیرکل هنرهای نمایشی با یک بازیگر پیشکسوت تئاتر

به گزارش روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی،‌ کاظم نظری؛ مدیر کل هنرهای نمایشی به همراه اسرافیل فرج‌اللهی؛ مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی و غلامرضا نعمتی؛ معاون اداره کل با حسین راضی، بازیگر پیشکسوت تئاتر دیدار کرد. 

در این دیدار که با همراهی جمعی از مدیران حوزه هنری و هنرمندانی چون کورش زارعی، یدالله وفاداری،‌ محمدعلی شوندی،‌ محمود فرهنگ، حسین پارسایی، فرزان دلفانی و... همراه بود؛‌ از یک عمر تلاش مستمر و صادقانه حسین راضی در حوزه‌های بازیگری، صداپیشگی و حضور در مجموعه تئاتر شهر و انجمن هنرهای نمایشی و اداره کل هنرهای نمایشی قدردانی شد. 

حسین راضی، متولد سال 1323 دانش‌آموخته رشته بازیگری و کارگردانی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، اولین بار با فیلم «تمام وسوسه‌های زمین»‌ به کارگردانی حمید سمندریان پا به عالم سینما گذاشت. سریال «مدار صفر درجه»‌ به کارگردانی حسن فتحی در تلویزیون و فیلم «متولد ماه مهر»‌ به کارگردانی احمدرضا درویش، «شیدا» به کارگردانی رسول ملاقی‌پور و نمایش «غزل کفر» به کارگردانی حسین مسافرآستانه و... برخی از آثاری هستند که او در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار