افزایش سانس فوق‌العاده فیلم‌ها در جشنواره چهل و دوم

تهران (پانا) - مسعود نجفی مدیر روابط عمومی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر طی تماس تلفنی با برنامه صبحانه ایرانی آماری در خصوص چهل و دومین جشنواره فجر ارائه داد.

کد مطلب: ۱۴۶۰۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
افزایش سانس فوق‌العاده فیلم‌ها در جشنواره چهل و دوم

مسعود نجفی ضمن اعلام اینکه هفته گذشته جوایز نقدی منتخبان جشنواره چهل و دوم پرداخت شده است، گفت: ما امسال از لحاظ آماری با استقبال قابل توجه مردم روبه‌رو بودیم. در تهران ۳۰۰ هزار نفر و در دیگر استان‌ها بیشتر از ۴۵هزار نفر به تماشای فیلم‌ها نشستند. همچنین رقم خوبی را در سانس فوق‌العاده داشتیم. در تهران ۸۰ سانس فوق‌العاده برگزار شد.

وی ادامه داد: فقط در تاریخ ۲۰بهمن در یک روز ۱۴ سانس فوق‌العاده داشتیم. حتی روز اول جشنواره با سانس فوق‌العاده همراه بود. دوازده فیلم به سانس فوق‌العاده رسیدند. معمولا فیلم‌های کمدی به سانس کمدی می‌رسیدند اما امسال فیلم‌های دفاع مقدس هم در لیست بودند. دیگر آمار ما در بخش سانس مدرسه بود که صبح‌ها دانش‌آموزان برای تماشای فیلم‌های بخش کودک و نوجوان حضور داشتند. ما در این دوره جشنواره میزبان حدود ۴هزار دانش‌آموز بودیم. همچنین سه روز هم در پردیس مگامال برای معلولین برنامه داشتیم و پذیرای آن‌ها برای نمایش فیلم‌ها بودیم. 

برنامه صبحانه ایرانی شنبه تا پنج‌شنبه هر هفته از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح روی آنتن شبکه دو می‌رود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار