نخستین پردیس سینمایی شهر دزفول در راه است

حمید رضا جعفریان رئیس سازمان سینمایی سوره و هادی اسماعیلی مدیرعامل موسسه بهمن سبز از پروژه پردیس سینمایی مهر مجتمع مادر دزفول که به زودی با 5 سالن نمایش افتتاح خواهد شد، بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۴۶۰۸۲۵
لینک کوتاه کپی شد
نخستین پردیس سینمایی شهر دزفول در راه است

حمید رضا جعفریان رئیس سازمان سینمایی سوره و هادی اسماعیلی مدیرعامل موسسه بهمن سبز  به همراه جمعی از مدیران سازمان سینمایی سوره از پروژه پردیس سینمایی مهر مجتمع مادر دزفول که به زودی به ناوگان سینمایی حوزه هنری اضافه خواهد شد بازدید کردند.

سینما مهر مجتمع مادر دزفول نخستین پردیس سینمایی این شهر است که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی توسط موسسه بهمن سبز در حال ساخت و تجهیز است.  این سینما با داشتن 5 سالن نمایش، دارای 475 صندلی، سالن VIP و سالن ویژه کودکان است. 

این پردیس سینمایی در راستای طرح احداث مجتمع‌های فرهنگی چند منظوره خانواده محور با زیربنای 2700 متر در شهر دزفول استان خوزستان ساخته شده است. تنها سالن سینمایی شهر دزفول تا پیش از این در مجتمع فرهنگی دزفول واقع شده بود که به دلیل فرسودگی تجهیزات سال‌ها تعطیل بود.

هادی اسماعیلی، مدیرعامل بهمن سبز در این بازدید بر لزوم بازگشایی هرچه سریعتر سالن‌های سینمایی این مجموعه برای خدمت رسانی به مردم تاکید کرد. مراسم بازگشایی این پردیس سینمایی پس از افتتاحیه سالن‌های جدید پردیس سینما آزادی تهران به عنوان دومین پروژه مجتمع‌های فرهنگی چند منظوره بهمن سبز در سال 1403 برگزار خواهد شد.  حوزه هنری پیش از این پردیس‌ها سینمایی کوهسنگی مشهد و خلیج فارس یزد را به عنوان مجتمع‌های فرهنگی چند منظوره راه‌اندازی کرده بود.

ساخت پردیس‌های فرهنگی چند منظوره خانواده محور برنامه جدید توسعه سینماهای حوزه هنری است. سازمان سینمایی سوره حوزه هنری طی ۴ سال گذشته به نوسازی و توسعه سینماهای خود در دو فاز مختلف پرداخته است؛ در فاز نخست ۶۵ سالن سینمای تازه تاسیس و بازسازی شده به چرخه اکران سینمای ایران افزوده شد که شامل ۲۰ سینما در ۱۲ استان با ظرفیت ۱۰۹۴۵ صندلی بود. در فاز دوم این طرح نیز ٨۶ سالن مورد ساخت و احیا قرار گرفته‌اند.

حوزه هنری انقلاب اسلامی با داشتن 62 سینمای فعال در 21 استان کشور با ظرفیت حدود 200 سالن نمایش و 33 هزار صندلی هر سال میزبان یک سوم از کل مخاطبان سینمای ایران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار