«چند روایت معتبر» از تآثیرات مخرب هوش مصنوعی بر آینده کاری مشاغل

تهران (پانا) - جدیدترین قسمت فصل سوم «چند روایت معتبر» با موضوع «انقراض» پیرامون مفهوم انقراض در گونه‌های جانوری و گیاهی و آئین‌ها و مشاغل، یکشنبه 14 آبان روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
«چند روایت معتبر» از تآثیرات مخرب هوش مصنوعی بر آینده کاری مشاغل

به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما، فصل سوم این برنامه با محوریت پرداختن به چالش‌های اجتماعی، سعی دارد از مشاغلی که از این منظر کمتر دیده شده و کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، صحبت کند. به همین منظور جدیدترین قسمت این برنامه به موضوع انقراض اختصاص دارد و از مهمانانی دعوت شده که با حضور در برنامه پیرامون انقراض در زمینه‌های مختلفی همچون گونه‌های جانوری و گیاهی و زمینه‌های آئینی و شغلی مطالب جذابی عنوان کنند.
در این برنامه چهار مهمان حضور دارند: پرهام دیباج (مستندساز برنامه‌های حیات طبیعت و حیات وحش) درخصوص مسأله انقراض در گونه‌های جانوری و دکتر اسکندری (گیاه‌شناس) پیرامون این مسأله در گونه‌های گیاهی صحبت می‌کنند. همچنین آقای کیکاووسی درخصوص حرفه جعبه‌سازی و ساخت صندوقچه‌های قدیمی که به فراموشی سپرده شده و ایشان در حال حاضر مشغول احیای این شغل هستند، مطالب جالبی عنوان می‌کند. چهارمین مهمان این برنامه مسلم آیینی نیز درخصوص آیین‌های نمایشی در حال فراموشی، روایت‌های جذابی برای مخاطبان بیان می‌کند.
مهمان ویژه این برنامه دکتر شریعت‌زاده متخصص هوش مصنوعی است که درخصوص تأثیرات مخرب هوش مصنوعی در برخی مشاغل کنونی و آینده کاری جهان مطالب جذاب و جالبی عنوان می‌کند و از جنبه‌های مختلف این مورد را مورد بررسی قرار می‌دهد.
برنامه «چند روایت معتبر» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی خفاجی است که جدیدترین قسمت آن با موضوع انقراض، یکشنبه 14 آبان ساعت 22:10 از شبکه دو پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعات 00:30 بامداد، 05:10 صبح، 13:30 و 17:50 است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار