برگزاری هفتمین جشنواره «مونولوگ» پانیذ با ۷۱ اثر

تهران (پانا) - هفتمین جشنواره رقابتی «مونولوگ» پانیذ از روز چهارشنبه هشتم شهریور ماه با رقابت ۷۱ اثر آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۴۰۰۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری هفتمین جشنواره «مونولوگ» پانیذ با ۷۱ اثر

در این دوره از جشنواره که در سالن سه نقطه برگزار می‌شود، ۷۱ اثر حضور دارند. در روز اول و افتتاحیه این مراسم، هنرمندانی چون «رکسانا خلوتی» مدیر آموزشگاه بازیگری پانیذ و همچنین «آتش تقی پور» بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر، «بهمن زدوار» شاعر و تعدادی از کارگردانان و تهیه کنندگان تئاتر، سینما و تلویزیون حضور داشتند. هدف از برگزاری این رویداد، کشف استعدادها و به کارگیری خلاقیت و نبوغ هنرجویان مقدماتی، میانی، تکمیلی و فارغ التحصیلان بازیگری آموزشگاه پانیذ می‌باشد. نکته جالب توجه این دوره از جشنواره، استقبال پرشور هنرجویان است که سعی دارند اجرایی حرفه‌ای در گونه مونودرام را به روی صحنه ببرند. هنرجویان در این رقابت تلاش می‌کنند تا با بالابردن اعتماد به نفس و مهارت های اجتماعی، با راهنمایی اساتید بازیگری آموشگاه پانیذ، اجرایی شایسته و دقیق را به نمایش بگذارند.

این دوره از جشنواره در گروه های سنی «خردسال»، «کودک و نوجوان» و «بزرگسال» برگزار می‌شود و آثار بر اساس پارامترها و استانداردهای دقیق و منظم قابل بررسی و داوری قرار می‌گیرند.

در این جشنواره اجرای هنرجویان با سرپرستی و مشاوره اساتید آموزشگاه بازیگری پانیذ به روی صحنه می‌روند و در روز اول، امین اکبری نسب، کوروش رخشنده پی، امیر جلالی و نسیم تاجی، شاهین گلکار در روز دوم محمدرضا غریب زاده و پرنیا عسگری، در روز سوم امیررضا جلالی و روز پایانی ملیکا رضی و فاطمه نصرتی هنرجویان را در مقام مشاور اجرا همراهی می‌کنند.

به گفته سپیده شعبان مدیر روابط عمومی این رویداد، آموزشگاه بازیگری پانیذ با هفده سال سابقه، به عنوان آکادمی بازیگری تخصصی کودک و نوجوان شناخته می‌شد و چند سالی است که بخش آموزش بزرگسال نیز به این مجموعه اضافه شده است. این آکادمی تا کنون برگزاری بیش از «بیست دوره جشنواره تئاتر» و «هشت دوره جشنواره فیلم کوتاه» را در کارنامه دارد.

اجراهای این دوره از جشنواره به مدت چهار روز و در دو سانس از ساعت ۱۸ تا ۲۰ و ساعت ۲۰ تا ۲۲ در سالن سه نقطه به روی صحنه می‌روند.

پانیذ اسماعیلی، کارشناس سینما، بازیگر و کارگردان، سینا صفوی فر، نویسنده، کارگردان و بازیگر، رشاد معینی کارشناس ارشد بازیگری داوران این دوره از جشنواره هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار