شبهای روشن۲ نمایشنامه خوانی می‌شود

آغاز پیش تولید یک اجرای صحنه‌ای تک پرسوناژ در پردیس تئاتر شهرزاد

تهران (پانا) - شبهای روشن۲ به نویسندگی علیرضا قاسمی و کارگردانی پیمان چراغی و همچنین تهیه کنندگی عاطفه چطرروز در قالب رپرتوار کارگان شمبه روی صحنه خواهد رفت.

کد مطلب: ۱۳۷۹۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
شبهای روشن۲ نمایشنامه خوانی می‌شود

شبهای روشن۲ به نویسندگی علیرضا قاسمی و کارگردانی پیمان چراغی و همچنین تهیه کنندگی عاطفه چطرروز در قالب رپرتوار کارگان شمبه، ۲۵ خرداد ماه، ساعت ۱۸ در محل پردیس تئاتر شهرزاد سالن شماره ۴ (بوتیک تئاتر ایران) روی صحنه خواهد رفت.
شبهای روشن۲ دومین اجرای پیمان چراغی در دوره سوم کارگان شمبه است.

پیمان چراغی در رابطه با این اجرا گفت: شبهای روشن، در نسخه‌ نگارشی آقای علیرضا قاسمی، نویسنده خلاق و متفکر نمایشنامه؛ سبک و فضای کار کاملا فانتزی است و در قالب ۷ داستان کوتاه که از دهه ۳۰ آغاز و در سال ۱۴۰۱ پایان می‌یابد نوشته شده است. طی صحبت با نویسنده و اخذ اجازه از ایشان، فضای نمایشنامه را تغییر دادم و سعی کردم به سمت و سوی موضوعی جذاب برای جهانیان همانند جهان موازی بروم و با یکی از دغدغه‌های اصلی امروز جامعه از جمله نا امیدی و مقام مقایسه قرار دادن با یکدیگر را از نگاه خود به نمایش بگذارم. به عبارتی دیگر؛ ما درحال حاضر با ۴ بازیگر، ۵ اپیزود را اجرا می‌کنیم و تمام آنها در یک تاریخ هستند اما در جهان‌های متفاوت، همچنین هدف از این تغییر اثبات موضوع رد موفقیت و عدم موفقیت هر فرد نسبت به دیگری است؛ به معنایی دیگر هیچ فردی از دیگری موفق‌تر از دیگری نیست؛ بنابراین مشخص نیست که ما در چند زندگی همزمان حضور داریم اما مطمئناً همگی به یک نقطه ختم می‌شود که خالق است.
این کارگردان جوان در ادامه گفت: در حال حاضر چندین پروژه را همزمان و موازی پیش خواهم برد اما بیشتر زمان و تمرکزم در خدمت پیش تولید یک اجرای صحنه‌ای تک پرسوناژ اما با ایده‌های متفاوت‌ای است که قرار است به زودی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه برود.
در نمایشنامه خوانی «شبهای روشن۲» ندا غفاری، احمد حامدی، میثم میثمی، مهدی رکنی و فاطمه زمانی ایفای نقش خواهند کرد. همچنین از دیگر عوامل این اثر می‌توان به دستیار کارگردان و برنامه ریز: محمد صمدی، مجری طرح: محمدجواد ملک‌زاده و مدیر رسانه: سیدمحمدصادق سیادت اشاره کرد.
علاقمندان جهت تماشای این اثر می‌توانند روز پنجشنبه ۲۵ خرداد، ساعت ۱۸ به سایت تیوال و یا گیشه پردیس تئاتر شهرزاد واقع در خیابان نوفل لوشاتو، نرسیده به خیابان رازی مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار