در گفت‌وگو با پانا:

میثم کریمی:‌ «سینمای کوتاه» احتیاج به شناخته‌شدن از سوی مخاطبان دارد

تهران (پانا) - میثم کریمی مجری و تهیه‌کننده رادیو و تلویزیون از ساخت برنامه‌ای رادیویی سینمایی درباره فیلم کوتاه در شبکه رادیویی نمایش خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
میثم کریمی:‌ «سینمای کوتاه» احتیاج به شناخته‌شدن از سوی مخاطبان دارد

میثم کریمی مجری و تهیه‌کننده رادیو و تلویزیون در گفت‌وگو با پانا از ساخت برنامه‌ای رادیویی سینمایی درباره فیلم کوتاه در شبکه رادیویی نمایش خبر داد.

میثم کریمی مجری و تهیه‌کننده رادیو و تلویزیون درباره تولید برنامه‌ای ویژه با محوریت «سینمای کوتاه» گفت: «تولید این برنامه در همکاری رادیو نمایش با انجمن سینمای جوانان ایران صورت خواهد گرفت و در حال حاضر در مرحله ایده‌پردازی و پیش از تولید قرار دارد. به جهت اینکه فیلم‌های کوتاه به جز جشنواره‌های مرتبط و پخش از برخی پلتفرم‌ها و اکران‌های هفتگی بستر چندانی برای نقد و بررسی و پرداخت ندارند این جنس برنامه‌ها می‌تواند فرصتی را برای دست کم تعدادی از فیلم‌های کوتاه که نزد مخاطبان شناخته شده هستند و یا با حضور در جشنواره‌های متعدد ملی و بین‌المللی خوش درخشیده‌اند. فراهم کند تا سازندگانشان تجربه‌های خود را از فرآیند ساخت و همچنین امکانات و ظرفیت‌هایی که فیلم کوتاه برای فیلمسازان در مسیر کاری‌ حرفه‌ای‌شان ایجاد می‌کند با مخاطبان به اشتراک بگذارند.»

وی درباره عنوان برنامه بیان کرد: «هنوز عنوان دقیقی برای این برنامه انتخاب نشده است و به زودی جزییات آن مشخص و درباره‌اش اطلاع‌رسانی خواهد شد. ایده این برنامه در طی روزهای سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران شکل گرفته و ساخته و پرداخته شد و به طور کلی دارای بخش‌هایی از جمله «رادیوفیلم»، بخش خبری و گفت و گو با حضور کارشناسان و سینماگران فیلم کوتاه خواهد بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار