کارگردان نمایش آماده برای فردا در البرز عنوان کرد:

شاید کمتر کسی علاقه‌مند به کار کردن با کودک و نوجوان باشد، اما من به‌عنوان کلاس درس به آن نگاه می‌کنم

کرج (پانا) - کارگردان نمایش آماده برای فردا عنوان کرد شاید کمتر کسی علاقه‌مند به کار کردن با کودک و نوجوان باشد، اما من به‌عنوان کلاس درس به آن نگاه می‌کنم.

کد مطلب: ۱۲۹۲۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
شاید کمتر کسی علاقه‌مند به کار کردن با کودک و نوجوان باشد، اما من به‌عنوان کلاس درس به آن نگاه می‌کنم

شیرین عباسی، کارگردان نمایشنامه آماده برای فردا در گفت‌و‌گو با پانا عنوان کرد: «نمایشنامه آماده برای فردا که به قلم حسن دولت آبادی نوشته شد و به کارگردانی بنده و بازیگرانی همچون النا میرزایی، آراد راستگو، امیرحسین لطفی، الینا زارعی، ترنم کاظمی، ستایش محمدی، نیایش فرنیا، فاطیما عظیمی، فاطمه خانی، مبینا اعظمی، یسنا ولدیان و غزال عظیمی بر روی صحنه رفت. این نمایشماجرای یک آشپزخانه را توصیف می کند که هر کدام از اعضای آشپزخانه خود را از دیگری برتر می‌دانند.»

وی در خصوص کار با کودکان و نوجوانان گفت: «معتقد هستم، هنرمندان کودک و نوجوان آینده های سینما و تئاتر هستند و باید از کارهای کوچک شروع کنند تا به کارهای بزرگ برسند. به نظرم مهمترین نکته در کار کودک و نوجوان ارتباط درست با آنهاست. اگر کارگردان نتواند درست ارتباط برقرار کند، بچه ها کم کم از فعالیت در بازیگری زده خواهند شد و من هم تمام تلاشم را کردم تا بتوانم کمک کنم بچه ها تجربه خوب و شیرینی داشته باشند، بچه ها در این سن به شدت خلاق هستند و ایده های نابی دارند، شاید کمتر کسی علاقه مند به کار کردن با کودک و نوجوان باشد، اما من به عنوان یک کار یا پروژه به آن نگاه نمی کنم، بلکه به عنوان یک کلاس درس به آن نگاه می کنم و با تمام انرژی‌ام برای بچه ها وقت می گذارم که بهترین‌ها برایشان اتفاق بیفتد.»

وی ادامه داد: «قطعاً آقای دولت آبادی از نویسندگان خوب و مهم در حوزه نمایشنامه نامه نویسی کودک و نوجوان هستند و امیدوارم بتوانیم چراغ تئاتر کودک و نوجوان را در سالن های تئاتر کرج با هنرمندان کودک و نوجوان روشن کنیم.»

عباسی در پایان اضافه کرد: «هر کاری نقد مثبت و منفی دارد، تا حدودی که متوجه شدم کار مورد استقبال قرار گرفته شده و بسیار خوشحالم که توانستیم این حس و حال خوب را به اشتراک بگذاریم. قطعا اگر کسی فقط انتظار تعریف و نقد مثبت داشته باشد هرگز موفق نخواهد شد و نقطه ضعف های یک کار می تواند باعث پیشرفت در کارهای بعدی شود. در پایان امیدوارم از استعدادهای تک تک بچه ها حمایت شود و مورد استقبال قرار گیرد، چون این انگیزه ای است برای ادامه مسیر آنها.»

دانش آموز خبرنگار: ام‌البنین کلکوئی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار