آهنگ ساز زخم کاری: با خواندن رمان، موسیقی سریال را ساختم

تهران (پانا) - «حبیب خزایی‌فر» آهنگساز سریال زخم کاری با اشاره به اینکه تم موسیقی سریال الهام گرفته از خشونتی است که مالک در رمان داردعنوان کرد که به خاطر همین از گیتار الکتریک استفاده کرده است که درون خودش خشونت دارد.

کد مطلب: ۱۲۱۱۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
آهنگ ساز زخم کاری: با خواندن رمان، موسیقی سریال را ساختم

«حبیب خزایی‌فر» آهنگساز سریال زخم کاری در مورد نحوه ساختن موسیقی این مجموعه در کافه آپارات و در گفت‌وگو با جیرانی گفت: «کار را بعد از خواندن رمان شروع کردم. رمان کمک بسیار زیادی به من کرد که موسیقی زخم کاری را بسازم. کار را برای مهدویان فرستادم و خوشش آمد. در مرحله تدوین 7 ترک دست آنها بود. »

هرزمان به نظر مهدویان اعتماد کردم نتیجه گرفتم
وی ادامه داد: «من و مهدویان زبان هم را می‌فهمیم و سریع به نتیجه می‌رسیم. من به او اعتماد دارم و در زمان‌هایی که در انتخاب موسیقی دچار تردید می‌شویم به نظر او اعتماد می‌کنم و نتیجه هم می‌گیریم.»
خزایی‌فر افزود: «تم موسیقی سریال الهام گرفته از خشونتی است که مالک در رمان دارد. به خاطر همین تصمیم گرفتم از گیتار الکتریک استفاده کنم که درون خودش خشونت دارد.»

80درصد موسیقی سریال زخم کاری ساخته شده است
این آهنگساز افزود: «80 درصد موسیقی سریال ساخته شده و باقی مانده کار را پنجشنبه‌ها می‌سازیم که جمعه هفته بعد پخش شود.»
وی در پایان در مورد سانسور سریال و تاثیر آن بر موسیقی فیلم گفت: «قطعا سانسور روی موسیقی هم تاثیر می‌گذارد. گاهی آقای مهدویان به من زنگ می‌زنند که موسیقی دو دقیقه‌ای به خاطر سانسور باید 30 ثانیه شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار