گپ و گفت محمد صالح علا با آهنگساز برجسته ایرانی

تهران (پانا) - برنامه این هفته«آب و تاب» از رادیو تهران گپ و گفت محمد صالح علا با کریستف رضاعی از آهنگسازان برجسته کشور را جمعه(25 تیرماه) از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز تقدیم مخاطبان می کند.

کد مطلب: ۱۱۹۹۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
گپ و گفت محمد صالح علا با آهنگساز برجسته ایرانی

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ معرفی اشخاص و حوزه‌های هنری و فرهنگی و آشنایی مخاطب با حرفه‌های مختلف به صورت تخصصی، هدف اصلی برنامه«آب و تاب» از رادیو تهران است که جمعه ها با اجرای محمد صالح علا از ساعت 21 تقدیم مخاطبان می شود.
برنامه«آب و تاب» جمعه(25 تیرماه) درباره یکی از آهنگسازهای حال حاضر فیلم های ایرانی، کریستف رضاعی است.
کریستف رضاعی در کارنامه اش آهنگسازی فیلم های بسیاری از سینمای ایران و دریافت جوایز متعدد از جمله سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر به چشم می خورد.
کریستف رضاعی آهنگساز در سال ۱۹۶۶ در شهر تولوز فرانسه از مادری فرانسوی و پدری ایرانی به دنیا آمد. وی در رشته موسیقی (پیانو - آواز و تئوری) و در کنار آن در مهندسی و بازاریابی تحصیل کرده‌ است.
وی آهنگساز فیلم های «در دنیای تو ساعت چند است»، «اژدها وارد می شود»، «واسطه» و... است و از دیگر کارهای او می‌توان به ساخت موسیقی فیلم‌های«آبادان»، «پرونده هاوانا»، «کنعان»، «چهل سالگی»، «زیر آب»، «سعادت‌آباد»، «چه خوبه که برگشتی»، «نارنجی پوش»، «ماهی و گربه» و... اشاره کرد.
برنامه «آب و تاب» به گفت وگوی صمیمانه محمد صالح علا با نخبگان و هنرمندان حوزه فرهنگ و هنر اختصاص دارد، گفت وگو درباره کودکی و خاطراتشان، تحصیلات، ازدواج و فرزندانشان، معرفی کارها و آثار مطرح، دلایل موفقیت نخبگان و دانسته‌های آن‌ها در حوزه‌های تخصصی‌شان و.. است.
برنامه«آب و تاب» از رادیو تهران را جمعه ها از ساعت 21 تا 22:30روی موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای. ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز با اجرای محمد صالح علا و تهیه کنندگی پروانه طهماسبی بشنوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار