امضای توافق‌نامه‌ همکاری مابین بیمارستان فوق‌تخصصی آزادی و انجمن صنفی تئاتر تهران

تهران (پانا) - توافق‌نامه همکاری با موضوع ایجاد و ارائه تسهیلات بهداشتی، درمانی و پزشکی به هنرمندان تئاتر شهر تهران، به امضای مدیرعامل بیمارستان فوق‌تخصصی آزادی و دبیر انجمن صنفی تئاتر تهران رسید. 

کد مطلب: ۱۱۹۴۰۰۴
لینک کوتاه کپی شد
امضای توافق‌نامه‌ همکاری مابین بیمارستان فوق‌تخصصی آزادی و انجمن صنفی تئاتر تهران

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تئاتر تهران، براساس این گزارش، اعضای معرفی‌شده از سوی انجمن صنفی تئاتر تهران و خانواده درجه یک آنها (شامل پدر، مادر، همسر، فرزند، خواهر، برادر) در صورت نیاز می‌توانند از خدمات بهداشتی و درمانی جامع این توافق‌نامه بهره‌مند شوند.

در این راستا و در پی انعقاد این توافق‌نامه، کلیه خدمات قابل ارائه در بیمارستان فوق‌تخصصی آزادی، از قبیل خدمات کلینیکی، پاراکلینیکی، آزمایشگاهی، ویزیت‌های تخصصی و فوق‌تخصصی، جراحی‌های عمومی و تخصصی و زیبایی، تصویربرداری‌های پزشکی، امور مربوط به پذیرش، بستری و نوبت‌دهی، با تسهیلات ویژه برای هنرمندان تئاتر تهران همراه خواهد بود.
همچنین کلیه هزینه‌های مربوط به امور ذکر‌شده، برای تمامی اعضای معرفی‌شده از سوی انجمن که تحت پوشش بیمه‌ پایه و یا بیمه‌های تکمیلی قرار دارند، مشمول پنجاه درصد تخفیف در فرانشیز پرداختی خواهد بود.
انجام رایگان تست ورزش سالیانه برای کلیه اعضا و تخفیف پنجاه درصدی در چک آپ کامل، هم برای بیمه‌گذار و هم مراجعین، از دیگر تسهیلات قیدشده در این توافق‌نامه می‌باشد.

گفتنی است بیمارستان فوق‌تخصصی آزادی از جمله اولین بیمارستان‌های شهر تهران است که با بهره‌مندی از پزشکان متخصص و فوق‌تخصص، خدمات درمانی خود را ارائه می‌دهد.

در این راستا و پس از جلسات متعدد بین کمیته پیگیری‌های ویژه انجمن صنفی هنرمندان تئاتر شهر تهران و هیات‌مدیره بیمارستان آزادی، طی مراسمی این توافق‌نامه همکاری به امضای طرفین رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار