«هشتگ» با اجرای حسین رفیعی روی آنتن شبکه دو
تهران (پانا) - برنامه «هشتگ» به طراحى و تهیه کنندگى رضا سبحانى و اجراى حسین رفیعى بزودى روى آنتن شبکه دوم سیما مى رود.
![«هشتگ» با اجرای حسین رفیعی روی آنتن شبکه دو](https://cdn.pana.ir/thumbnail/MTAyZWQxxl1j/gjzVaZ-S_20YtK6_oleWnZi7LTjceVfkf-tEjQhhSgVYJkTSbMZ4IZicyAcgRMj-WWFHy9iIp1lNx8-qtxRZcN02dEbH-ZTHtpj3QCPvd_0sAIKXaKdntA,,/MTAyZWQxxl1j.jpg)
به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما، این برنامه که به صورت تخصصى و آسیب شناسانه به موضوع فضاى مجازى و شبکه هاى اجتماعى مى پردازد ، بنا دارد در هر قسمت به یکى از مزایا و یا معایب فضاى مجازى که پیش روى کاربران قرار دارد بپردازد ، مخاطب «هشتگ» طیف گسترده اى از جامعه ایرانى مى باشد که امروزه از فضاى مجازى و شبکههاى اجتماعى استفاده میکنند.
برنامه ترکیبى «هشتگ» شامل بخشهاى مختلفى از جمله گفت وگوى استودیویى،با حضور کارشناسان و کاربران فضاى مجازى ، مستندهاى گوناگون مطابق با موضوع برنامه، آیتم هاى نمایشى اغلب طنز با موضوع برنامه و همچنین آیتمهاى اینفوگرافى است.
«هشتگ» تلاش دارد تا با ارائه راهکارهاى کارشناسانه به استفاده صحیح و اصولى از فضاى مجازى و شبکه هاى اجتماعى در جامعه ایرانى کمک کند .
در ساخت و اجراى این برنامه از حضور جامعه شناسان ،روانشناسان ،متخصصان رسانه و کارشناسان فرهنگى بسیارى بهره برده شده است.
«هشتگ» محصول گروه دانش و اقتصاد شبکه دوم سیما است.
ارسال دیدگاه