رئیس دانشگاه فرهنگیان خبر داد:

تجهیز ۶۷ و نوسازی ۳۵ مرکز تندرستی دانشگاه فرهنگیان

تهران (پانا)‌ - رئیس دانشگاه فرهنگیان از اضافه شدن ۹ مجتمع و ۱۱ هزار متر مربع فضای ورزشی به دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۱۱۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز ۶۷ و نوسازی ۳۵ مرکز تندرستی دانشگاه فرهنگیان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، رجبعلی برزوئی در مراسم هفته تربیت بدنی ضمن قدردانی از همکاران معاونت امور دانشجومعلمان در اهتمام به ایجاد امکانات و توجه ویژه به امر ورزش و تندرستی، به ایجاد و نوسازی سالن ورزشی در 50 نقطه دانشگاه که از امکانات برخوردار نبودند اشاره کرد و گفت: امسال ۹ مجتمع ورزشی و حدود ۱۱ هزار متر مربع به مجموعه‌ها اضافه می شود.

وی از راه اندازی و تجهیز ۶۷ مرکز تندرستی و نوسازی 35 مرکز خبر داد و افزود: باور دارم که اگر بخواهیم در کار فرهنگی و آموزشی موفق باشیم باید در حوزه ورزش و شادابی کار کنیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان لزوم و اهمیت شادی روحی و حضور در محیط های ورزشی، اظهار کرد:  خداوند در بدن انسان توانمندی‌هایی قرار داده که همراهی آن با ورزش، معلم و دانشجومعلم را  برای پذیرش فعالیت‌ خود آماده می کند.

وی با تاکید و  توجه به ورزش کارکنان، خاطرنشان کرد: برای همکاران نیز ویژه کار کنید و محیط دانشگاه همراه با فضای ورزشی لازم باشد.

برزوئی، با بیان اینکه هیچ مکانی مقدس‌تر از دانشگاه فرهنگیان نیست، گفت: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در این دانشگاه را به من عطا کرد، یقین بدانید که هر روز فعالیت در این دانشگاه عبادت است، اگر بخواهید برای آخرت توشه بردارید حتما بهترین جا این دانشگاه است، زیرا ساخت نسل آینده کشور و آینده ایران با تربیت معلمان شایسته در این دانشگاه صورت می پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار