ارائه اطلاعات گردشگری توسط ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی "از من بپرس"

شیراز (پانا) - سرپرست گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری گفت: اطلاعات و محصولات راهنمای گردشگری به مسافرین نوروزی توسط ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی گردشگری و دوچرخه‌های «از من بپرس» ارائه می‌شود.

کد مطلب: ۹۰۳۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ارائه اطلاعات گردشگری توسط ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی "از من بپرس"

علی نیّری اظهار کرد: راهنمایان گردشگری ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی «از من بپرس» از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای 28 اسفند 97 تا 12 فروردین 98 پیرامون اماکن گردشگری و کمپ‌های نوروزی مستقر هستند.

وی با بیان اینکه در 18 نقطه از شهر شیراز خدمات رایگان به گردشگران ارائه می‌شود، تصریح کرد: این خدمات، اطلاع‌رسانی درباره نقاط پرتردد گردشگری شیراز است و استقرار راهنمایان گردشگری با هدف معرفی کم شناخته‌های شیراز و ظرفیت‌های گردشگری ادبی، خوراک، گردشگری مذهبی، تاریخی فرهنگی است.

سرپرست گردشگری شهرداری شیراز با بیان اینکه نزدیک به 25 نفر دوچرخه‌سوار نیز از 8 صبح تا 8 شب در مسیرهای پرتردد گردشگران خدمات رایگان ارائه می‌دهند، عنوان کرد: این راهنمایان گردشگری با دوچرخه و کوله پشتی، ضمن اینکه نقشه‌های شهر شیراز را به همراه دارند و به مسافران و گردشگران عرضه می‌کنند، گردشگران را به استفاده از وسایل نقلیه عمومی شامل اتوبوس، مترو و دوچرخه توصیه می‌کنند.

نیّری با اشاره به اینکه تورهای گردشگری و خط اتوبوس ویژه از کمپ‌های اسکان مسافران نوروزی نیز پیش‌بینی شده است، بیان کرد: مسافران و گردشگران می‌توانند بلیت‌های اماکن تاریخی و فرهنگی و گردشگری شیراز را با تخفیف در محل کمپ اسکان خود تهیه کنند و با استفاده از اتوبوس‌های گردشگری رایگان به بازدید از این اماکن بروند.

وی تاکید کرد: استفاده از اتوبوس و عدم استفاده از خودروهای شخصی نه تنها به کاهش ترافیک در مرکز شهر منجر می‌شود بلکه دسترسی گردشگران به اماکن گردشگری را نیز تسهیل می‌کند.

سرپرست گردشگری سازمان فرهنگی شهرداری اظهار کرد: اتوبوس‌های گردشگری از تمام کمپ‌ها و ایستگاه‌های گردشگری که در نزدیک‌ترین نقطه به اماکن گردشگری تعریف شده در خدمت شهروندان و مسافران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار