اسکان بیش از یک میلیون نفر روز مسافر و سیل زدگان در مدارس فارس تاکنون

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش فارس از پذیرش و اسکان بیش از یک میلیون نفرروز مهمان نوروزی تاصبح ششم فروردین ۹۸ در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۳۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
اسکان بیش از یک میلیون نفر روز مسافر و سیل زدگان در مدارس فارس تاکنون

علی عسکر نجفی در بازدید از مدارس محل اسکان مهمانان نوروزی در شیراز و مرودشت گفت: روز گذشته در پی وقوع حادثه سیل در شیراز تمامی مدارس استان و خصوصا شهر شیراز باز و اماده پذیرش همه هموطنانمان بود

رییس ستاد اسکان مهمانان نوروزی در آموزش پرورش فارس گفت: با توجه به هشدارهایی که از قبل توسط هواشناسی و مدیریت بحران استانداری دریافت کرده بودیم با تشکیل ستادهای بحران همه تمهیدات لازم برای پذیرش اضطراری مهمانان نوروزی در استان و شهر شیراز پیش بینی شده بود.

او ادامه داد: براساس گزارش هایی که از سراسر استان داشتیم تقریبا همه مراجعه کنندگان به ستادهای پذیرش مهمانان نوروزی در مدارس و سالن های ورزشی و سایر اقامت گاههای زیر نظر آموزش و پرورش اسکان داده شدند.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس با یاداوری این نکته که همه مسوولان آموزش و پرورش از دقایق اولیه وقوع سیل در شیراز در آمادگی کامل به سر میبردند افزود: برخی مسوولان و همکاران فرهنگی نیز در محل حادثه حاضر و کار امداد رسانی را در کنار سایر دستگاههای خدمت رسان انجام دادند.

او افزود: بلافاصله چند آموزشگاه نزدیک محل حادثه آماده و خانواده‌های آسیب دیدگان در انجا اسکان اولیه و اضطراری داده شدند.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: فعالیت ستاد اسکان آموزش و پرورش شبانه‌روزی هست و بیش از سه‌هزار نفر به صورت مستقیم کار خدمت‌رسانی و پذیرش مهمانان نوروزی را بر عهده دارند که البته در شب گذشته نیروهای ذخیره نیز فراخوانده شدند و کار اسکان با سرعت بیشتری انجام گرفت.

رییس ستاد اسکان فرهنگیان آموزش وپرورش فارس گفت: تاصبح روز سه شنبه ششم فروردین ۹۸ نزدیک به ۳۴۲ هزار نفر در قالب ۹۵ هزار خانواده و در مجموع بیش از یک میلیون و بیست و پنج هزار نفرروز در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار