سر پرست جمعیت هلال احمر:

آموزش بیش از 26هزار دانش آموز در طرح دادرس درشیراز

شیراز (پانا)_ سر پرست جمعیت هلال احمر فارس در حاشیه مانور زلزله ازآموزش بیش از 26 هزار دانش آموز در طرح دادرس در سال گذشته خبر داد و افزود: دانش آموزان فارس با ورود به المپیاد طرح دادرس موفق به کسب مقام دوم این دوره از رقابت ها شدند.

کد مطلب: ۸۷۴۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش  بیش از 26هزار دانش آموز در طرح دادرس درشیراز

حسین درویشی در حاشیه برگزاری مانور زلزله در شیراز در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: جمعیت هلال احمر فارس در سال گذشته بالغ بر 26هزار نفر را تحت پوشش آموزش رایگان کمک های اولیه در قالب طرح دادرس که ویژه دانش آموزان است قرار داده است.

وی ادامه داد: طبق تفاهم نامه ای که بین جمعیت هلال احمر و آموزش و پرورش بسته شد 523 کانون دانش آموزی در مدارس فارس فعال هستند.

او افزود: آموزش ها بر اساس گروه سنی انجام می شود و دانش آموزان میتوانند در المپیاد طرح دادرس شرکت کنند این المپیاد در هشت رشته ی پناهگیری خروج اضطراری، اطفای حریق، اسکان اضطراری، خونریزی ، پانسمان ، شکستی و احیا قلبی بر گزار می شود .

همچنین اعلام کرد :در سال گذشته فارس میزبان ششمین دوره برگزاری المپیاد دادرس بود ، در این المپیاد در گروه دختران مقام سوم و در گروه پسران مقام دوم به استان فارس اختصاص داده شد .

وی بیان کرد :استان فارس تنها استانی است که دارای 26شعبه فعال است که میتوان گفت بزرگترین کانون آموزش دانش آموزی کشور در استان فارس است.

خبرنگار :کیمیا موحد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار