استاندار فارس: توسعه زیرساخت های حمل و نقل جاده ای یکی از ضروریات فارس است

شیراز (پانا) - استاندار فارس با بیان اینکه یکی از زیر ساخت های مهم استان حمل و نقل جاده ای در ابعاد مختلف آزادراهی، بزرگراهی و جاده های اصلی و فرعی است، گفت: توجه به توسعه زیرساخت های حمل و نقل جاده ای از ضروریات استان فارس است.

کد مطلب: ۸۳۵۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار فارس: توسعه زیرساخت های حمل و نقل جاده ای یکی از ضروریات فارس است

اسماعیل تبادار در مراسم آغاز عملیات اجرایی بهسازی باند برگشت محور شیراز - دشت ارژن اظهار داشت: در حال حاضر هزار و ۳۰۰ کیلومتر جاده بزرگراهی در استان وجود دارد و نزدیک به ۵۰۰ کیلومتر دیگر نیز در دستور کار مجموعه راه و شهرسازی استان است.

وی ادامه داد: علاوه بر این ۶۰۰ کیلومتر جاده بزرگراهی نیز نیاز ضروری استان فارس است.

تبادار به احداث آزادراه اصفهان - شیراز نیز اشاره کرد و گفت: با همت مسئولان و پیمانکاران این آزادراه با ۲۲۲ کیلومتر در سال جاری و یا حداکثر تا اوایل سال ۱۳۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: همواره به مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بر توجه به نقاط حادثه خیز و حذف آن ها و ایمن سازی جاده ها تاکید فراوان داشته ام و بهسازی باند برگشت محور شیراز- دشت ارژن در همین راستا انجام می شود.

استاندار فارس بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن این محور در مسیر شاهراه استان فارس و استان های همجوار و همچنین تردد فراوان وسایل نقلیه از آن اصلاح مسیر می تواند در کاهش تصادفات جاده ای و افزایش رفاه و آسایش مسافران بسیار موثر باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار