به مناسبت بزرگداشت هفته کارگر:

 مدیرکل صداوسیمای فارس: توجه خاص به جامعه بزرگ کارگری،  کشور را در رسیدن به خودکفایی یاری می دهد

شیراز ( پانا) - مدیر کل تعاون،کار و امور اجتماعی هفته کار وکارگر را فرصت مناسبی برای بیان زحمات وانعکاس مطالبات به حق قشر زحمت کش کارگری دانست وافزود :از زسانه ها انتظار می رود همچون چند سال گذشته در این هفته همراه وهمگام جامعه کارگری استان باشد.

کد مطلب: ۸۱۷۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
 مدیرکل صداوسیمای فارس: توجه خاص به جامعه بزرگ کارگری،  کشور را در رسیدن به خودکفایی یاری می دهد

مختاری در جلسه ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر، راه اندازی برنامه مستقل رادیویی در طول سال با نام ونشان کارگران را موضوعی مهم برای توجه بیش از پیش به خانواده بزرگ کارگری استان دانست.

علی راستگو دبیر اجرایی خانه کارگر فارس نیز، برگزاری یادواره شهدای کارگری،برپایی جشن بزرگ کارگری ،راهپیمایی خانوادگی و دیگر برنامه های برنامه ریزی شده را از جمله عمده موضوعاتی دانست که در این هفته اجرا و اقدام خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای فارس نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و نام شهدای کارگر و بزرگداشت مقام کارگران تلاش همه جانبه برای کرامت بخشیدن به کار و بزرگ داشتن کارگر را وظیفه ای همگانی دانست و رسانه ها را در این خصوص جلودار و پیشقدم برشمرد و گفت:آموزه های غنی دینی،تجارب ملی و فرهنگ متعالی مهم دانستن کار محتوای ارزنده ای برای فرهنگ سازی تعالی کار و پاسداشت مقام کارگر است.

سهرابی با اشاره به جامعه بزرگ وتاثیر گذار کارگری در کشور و استان افزود: توجه خاص به این جامعه بزرگ، کشور را در رسیدن به خودکفایی یاری می دهد

وی با مهم برشمردن حمایت از تولید و کالای ایرانی افزود: برای برون رفت از مشکلات اقتصادی مهمترین کار توجه به کالاهای ایرانی ومصرف تولیدات داخلی است که حاصل فکر و ایده و تلاش ایرانی است و کارگران در این خصوص نقش ویژه ای دارند.

وی افزود:برای آبادانی و رونق اقتصادی کشور لازم است همه با هم باشیم،دست به دست هم بدهیم وتوان تخصص و سرمایه ها را در مسیر رشد و توسعه کشور قرار دهیم.

مدیر کل صداوسیمای فارس با اشاره به درپیش بودن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تصریح کرد:در دهه جهارم انقلاب فکر و اندیشه همه ما از جمله کارگران باید معطوف به کار و تلاش برای سر بلندی میهن باشد بنابراین شتاب جامعه کارگری در رسیدن به اهداف بلند توسعه کشور در گرو دوری از فضای سیاسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار