وزیر کشور:

انتخاب استاندار جدید مقدمه یک اقدام بزرگ برای پیشرفت استان فارس است

فارس (پانا) - وزیر کشور گفت: انتخاب استاندار جدید، مقدمه یک اقدام بزرگ برای پیشرفت استان فارس است و خوشبختانه در سطح ملی هم وفاق خوبی وجود دارد و ظرفیت‌های بسیار خوبی در کشور است.

کد مطلب: ۱۵۰۹۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
انتخاب استاندار جدید مقدمه یک اقدام بزرگ برای پیشرفت استان فارس است

اسکندر مؤمنی در آیین تودیع و معارفه استاندار فارس که در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد با بیان اینکه استان فارس با داشتن شاهچراغ(ع) و منابع عظیم انسانی، مفاخر، بزرگان علم، ادب و سخن جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد، اظهار کرد: استان پهناور فارس با فرصت‌ها و ظرفیت‌های بسیار فراوان همیشه در کشور درخشان بوده است.

وی افزود: ضمن تقدیر و تشکر از استاندار سابق فارس بابت خدمات فراوانی که شبانه‌روز برای پیشرفت کشیده‌اند باید گفت مردم این دیار، لایق بهترین‌ها هستند و باید بدانیم که این استان با جایگاهی که مردم می‌خواهند فاصله دارد و‌ امیدواریم بتوانیم با تلاش‌هایمان به جایگاه دلخواه برسیم.

مومنی ضمن قدردانی از دولت سیزدهم و شهید رئیسی و همه کسانی که تلاش کردند، گفت: نام شهید رئیسی را که می‌شنویم در ذهنمان تلاش این شهید می‌آید و همچنین اخلاص و اقدامات بسیاری که انجام دادند، زبانزد مردم است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: دلسوزی و تلاش استاندار قبلی فارس را شاهد بودیم و این بدون تردید ذخیره آخرتشان خواهد بود و مردم هرگز آن‌هایی که خدمت خالصانه داشتند را فراموش نخواهند کرد‌.

مؤمنی با بیان اینکه بیشترین وقت را در امر تعیین استاندار فارس قرار داده‌ایم؛ چرا که ظرفیت بسیاری را این استان دارد، ادامه داد: استان فارس، ظرفیت‌هایی اعم از گردشگری، دامی، کشاورزی و صنعتی را دارد و نیاز بود استاندار در سطح ملی انتخاب شود.

وی یاد‌آور شد: استاندار جدید در گذشته در این استان خدمت کرده و با سابقه بسیار خوب در قوای مختلف کار کرده و در دولت نیز عضو کابینه بوده است. همچنین این استاندار در قوه قضائیه، مسئولیت‌های ملی داشته و در دولت نیز معاون پارلمانی و قائم‌مقام وزارت کشور هم بوده است.

این مسئول اضافه کرد: این پایان راه نیست بلکه ابتدای راه است و مقدمه یک اقدام بزرگ برای پیشرفت این استان است و خوشبختانه در سطح ملی هم یک وفاق خوبی وجود دارد و ظرفیت‌های بسیار خوبی در کشور است.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس نیز از خدمات ۳ ساله محمدهادی ایمانیه (استاندار سابق فارس) قدردانی کرد و گفت: در طول این مدت شاهد تلاش خالصانه و مجاهدانه ایمانیه بودیم و وظیفه داریم که از ایشان تشکر کرده و از خدا بخواهیم چنین نیروهایی که می‌توانند برای کار مخلصانه و خدمات مجاهدانه الگو باشند در جامعه زیاد شوند و از خدمات ایشان، مردم کشور و استان محروم نشوند.

وی خطاب استاندار جدید گفت: دولت سعی کرد یک چهره در سطح ملی برای استانداری فارس انتخاب کند که البته ایشان از قبل با فارس، آشنایی دارند؛ چرا که سالیان قبل در بخش مدیریت عالی استان منشأ خدمت بودند و اکنون حضور ایشان فرصتی برای فارس است تا از تجربیات مدیریتی ایشان استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خطاب به استاندار جدید فارس گفت: کارهای خوبی در استان فارس کلید زده شده و استدعا دارم کار خوب تعطیل نشود. گاهی اوقات به دلایلی یک کار خوب معطل می‌ماند و این تضییع حق ملت است؛ لذا از استاندار جدید درخواست می‌شود که همه مسئولان را برای اتمام پروژه‌های خوبی که آغاز شده به کار بگیرند و هیچکدام از کارهای خوب تعطیل نشود.

وی با تأکید بر اینکه برای موفقیت نظام جمهوری اسلامی باید تلاش کنیم، گفت: هر دولتی که سر کار است باید موفق شود وگرنه کشور، عقب می‌ماند. این دولت، دولت وفاق است و سعی دارد برای ایران کار کند و ما هم باید کمک دهیم، اگر کمکی نکنیم ضرر آن به خودمان می‌رسد.

آیت‌الله دژکام تصریح کرد: هر جریان و گروهی چه از دوستان خاص دولت چه از کسانی که قبل از انتخابات با دولت کنونی در رقابت بودند، همگی باید با هم کمک دهند تا بتوانیم امور را به سرانجام برسانیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: استاندار جدید فارس مطمئن باشد که دست کمک و یاری مردم متدین این استان با ایشان است تا امور استان را جلو ببرد.

خبرنگار : فاطمه نیکوکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار