استاندار سابق فارس:

افتتاح ۶ هزارو ۴۰۰ پروژه با سفر‌های دولت سیزدهم به فارس

فارس(پانا) - استاندار سابق فارس گفت:افتتاح ۶ هزارو ۴۰۰ پروژه با سفر‌های دولت و هفته دولت انجام شد.

کد مطلب: ۱۵۰۹۳۴۷
لینک کوتاه کپی شد
 افتتاح ۶ هزارو ۴۰۰ پروژه با سفر‌های دولت سیزدهم به فارس

محمد هادی‌ایمانیه استاندار سابق فارس در آئین تودیع و معارفه استاندار فارس گفت: همه مردم باید در کنار استاندار جدید فارس قرار گیرند و خوشحالم که وزیر و رئیس جمهور، شخصیت برجسته‌ای را قرار داد که دلسوز مردم کشور و این استان است.

وی افزود: برگزاری ۴ دوره انتخابات در طول ۵ ماه کار ساده‌ای نبود که توسط این استان انجام شد همچنین مشکلاتی که از جانب داعشی‌ها داشتیم با حمایت و شجاعت نظامیان سپاه و بسیج رفع شد.

ایمانیه با اشاره به اینکه کسب رتبه ۲ در پاسخ گویی به نارضایتی‌های مردم، ایجاد دو قرار گاه اجتماعی، کاهش طلاق و ثابت بودن روند افزایش جمعیت که قبلاً رو به کاهش بود همچنین راه‌اندازی کمپ‌های ترک اعتیاد و اشتغال زایی از جمله اقدامات بسیار خوب دولت سیزدهم بود.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه فعالیت‌هایی از جمله کسب رتبه اول از جمله هزار فروشگاه منتخب از مزرعه تا سفره انعقاد ۲۰۱ تفاهم نامه با سرمایه‌گذاری و افزایش صادرات از دیگر اقدامات است.

ایمانیه از انتقال کارخانه پشم شیشه که در حال انجام است خبرداد و تصریح کرد: از سرمایه‌گذاری در استان فارس و کار آفرینان استان فارس قدردانی می‌کنم همجنین باید گفت که استان فارس در حوزه گردشگری تلاش‌های بسیار خوبی داشته است و رتبه نخست عملکرد عشایر در ایجاد نوروز گاه‌ها و تسریع منطقه آزاد گردشگری در شهرستان سپیدان و جذب گردشگری سلامت در کشور‌های همسایه انجام شد.

وی ادامه داد: افتتاح ۶ هزارو ۴۰۰ پروژه با سفر‌های دولت و هفته دولت انجام شد همچنین ۴۰۰ روستای استان فارس با همت ( آب فا) استان بحران آب را حل کردیم و خوشبختانه در ۶ ماهه گذشته ۳۰ درصد از مرگ تصادفات نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

استاندار سابق فارس با بیان اینکه طی این ۳ سال ۲۵ کیلومتر بزرگراه بهره‌برداری قرار گرفت و بیمارستان‌های فسا رستم و آباده طشک مورد بهره‌برداری قرار گرفت، اضافه کرد: شروع بیمارستان‌های محمد رسول الله و بیمارستان هوشمند خاور میانه درحال انجام است.

این مقام مسئول با اشاره به آزاد راه شیراز اصفهان افزود: ۶ قطعه از این آزاد راه بهره‌برداری شد و ۹ کیلومتر دیگر از آزاد راه از بخش قطعه ۷ هم‌امیدواریم مورد بهره‌برداری قرار گیرد همچنین ورزشگاه شهید سلیمانی در ماه گذشته بهره‌برداری شد و خطوط ۲ و ۳ و ۴ مترو شهر شیراز به سرعت درحال انجام است.

اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با بیان اینکه سر تعظیم فرود می‌آورم بر شهید رئیسی و رهبر مقاومت شهید سید حسن نصرالله درود می‌فرستیم.

وی افزود: استان فارس از ۱۵ هزار شهید ولایت مدار دارا است و شیراز شهر جنت تراز با همه ظرفیت‌ها از یک تاریخ بسیار بزرگ و برجسته برخوردار است.

این مقام مسئول با بیان اینکه استان فارس و شهر شیراز از جنبه دینی شاهچراغ (ع)را دارد و از جنبه ادبی حافظ و سعدی را دارد، اضافه کرد: استان فارس در حوزه پزشکی و علوم متنوع به قله رسیده است همچنین علما بزرگ در این استان حضور دارند.

وی تصریح کرد: عالِم‌های برجسته در صد سال اخیر در این استان وجود داشتند ودارند و در رأس همه آن‌ها شهید آیت الله دستغیب در این استان است.

این مقام مسئول با بیان اینکه این استان از یگان‌های همیشه در صحنه بسیجیان و دریادلان است دانشگاه‌های مادر در این استان وجود دارند، تصریح کرد: شیراز قطب گردشگری، مذهبی و سلامت است و رنگین کمانی از اقلیت‌های دینی مختلف از جمله عشایر، لر، ترک، عرب‌های خمسه، برادران اهل تسنن و اقلیت‌های دینی همچون زرتشتیان در استان برای موفقیت می‌کوشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار فارس با بیان اینکه رتبه اول محصولات جالیزی و کشاورزی، رتبه سوم محصولات دامی و رتبه اول خاک نسوز کشور در این استان قرار گرفته است همچنین شبکه آزاد راهی کشور از ظرفیت‌های عظیم استان فارس است.

وی در پایان افزود: امروز گرد هم آمدیم که از خادم مردم قدردانی کنیم‌ایمانیه با اراده به مردم استان فارس و این مرز و بوم خدمت کرد و به این خدمت ادامه خواهد داد.

خبرنگار : فاطمه نیکوکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار