فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز خبر داد:

برگزاری اجلاسیه ملی شهدای ادیان توحیدی در شیراز

فارس (پانا) - فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز از برگزاری اجلاسیه ملی شهدای ادیان توحیدی در شیراز خبر داد و گفت: یادواره شهدای ادیان توحیدی در روز ۳۰ مهر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۸۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اجلاسیه ملی شهدای ادیان توحیدی در شیراز

احمد جعفری در نشست خبری با خبرنگاران از برگزاری اجلاسیه ملی شهدای ادیان توحیدی در شیراز خبرداد و گفت: یادواره شهدای ادیان توحیدی در روز ۳۰ مهر برگزار می‌شود.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس، برنامه‌های بسیار خوب و متنوع در تمام حوزه‌های اجتماعی، امنیتی و فرهنگی برگزار شد که با پوشش خوب اصحاب رسانه روبه‌رو بودیم که جای تقدیر است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز با بیان اینکه در آستانه یک رویداد عظیم فرهنگی در استان فارس هستیم، گفت: در جهت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تکریم خانواده معظم شهدا از ابتدای سال، برنامه‌های متعددی با حضور اقشار جامعه برگزار شد.

وی با بیان اینکه 2 برنامه در راستای کنگره 15 هزار شهید استان فارس به‌صورت ویژه توسط ناحیه برگزار می‌شود، تصریح کرد: اجلاسیه شهدای ادیان با حضور اکثر ادیان، مسئولین استان و نماینده‌ها برگزار می‌شود. همچنین در این برنامه، سخنران کشوری حضور پیدا می‌کند‌.

جعفری، ادیان را بخش مهم این جامعه دانست و افزود: ادیان در عرصه دفاع از کشور و در عرصه توسعه و پیشرفت کشور، مشارکت اثر‌گذاری را داشتند‌ و ۱۴۷ شهید و ۱۹۷ جانباز ادیان برای آرامش این مردم به جنگ در دفاع مقدس رفتند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی در راستای کنگره 15 هزار شهید استان فارس توسط این ناحیه پیش‌بینی شده است، ادامه داد: یادواره شهدای ادیان توحیدی، باز تاب ملی و بین‌المللی دارد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله شیراز اضافه کرد: یادواره شهدای حرم احمد ابن موسی(ع) در ۴ آبان در حرم مطهر برگزار خواهد شد و‌ امیدواریم که تمامی دستگاه‌ها پای کار باشند و بتوانیم مراسمی در‌ شان شهدا برگزار کنیم.

جعفری با اشاره به اینکه گلباران مزار شهدا، محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی از جمله برنامه‌های این ناحیه است، اضافه کرد: در روز‌های ۲۵ و ۲۶ مهر، ارائه خدمات بیمارستان صحرایی را در روستای کرونی خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار