معاون شهردار شیراز خبر داد:

پیشرفت ۸۵ درصدی زیرگذر گویم در شیراز

شیراز (پانا) - معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: زیرگذر گویم ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آخرین مرحله بتن‌ریزی در هفته گذشته انجام شد.

کد مطلب: ۱۵۰۴۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
پیشرفت  ۸۵ درصدی زیرگذر گویم در شیراز

محمد‌ امین در بازدید از پروژه زیرگذر گویم با بیان اینکه پروژه زیرگذر گویم به طول ۲ هزار متر است، گفت: ارزش روز این پروژه ۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان است. همچنین سقف این این زیرگذر هزار و ۱۳۰ متر طول به صورت بتنی است‌.

وی با بیان اینکه پروژه زیرگذر گویم در شهریور ۱۴۰۰ کلنگ‌زنی شد اما به علت مشکلات پیش روی آن عملیات عمرانی پروژه از سال ۱۴۰۱ آغاز شد، افزود: این پروژه باعث کاهش ترافیک در شمال غرب شیراز، منطقه شهرک گویم می‌شود و همچنین از همان ابتدا پروژه را به نصب تابلوی روزشمار مستقر کردیم.

امین با اشاره به اینکه در این پروژه با معارضین و چالش‌هایی روبه‌رو شده‌ایم، ادامه داد: تملک ۴۱ پلاک تجاری و مسکونی، تملک ۵ ملک مربوط به ادارات دولتی و نهاد‌های عمومی و معارضین تأسیساتی پروژه از جمله مخابرات، فیبر نوری، گاز و برق در طول حدود ۳ کیلومتر رفع شده است.

وی بیان کرد: این پروژه در حداقل زمان ممکن در 2 شیفت کاری روز و شب با توجه به موقعیت و اهمیت پروژه در محدوده مسکونی در حال انجام است. همچنین انعقاد قرارداد اجاره موقت ۱۵۶ واحد تجاری در محدوده حصارکشی کارگاه انجام شد.

امین اظهار کرد: هم‌اکنون پروژه زیرگذر گویم ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آخرین مرحله بتن‌ریزی در هفته گذشته انجام شد و در حال حاضر عملیات خاکبرداری و زیباسازی در حال انجام است.

معاون شهردار شیراز افزود: طی چند روز آینده با هماهنگی پلیس راهور، مسیر شرق به غرب با کل تعریض انجام‌شده، زیر بار ترافیکی می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار