مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس:

امسال بیش از ۶ هزار دانش‌آموز عشایری در کلاس درس حضور دارند

فارس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش عشایر استان فارس گفت: استان فارس با دارا بودن بیش از ۱۲ هزار دانش‌آموز در سطح استان و 7 استان همجوار، وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان عزیز و مستعد عشایری را بر عهده دارد و برای سال تحصیلی جدید بیش از ۶ هزار دانش‌آموزان دختر و پسر عشایر فارس در 2 مقطع متوسطه اول و دوم در کلاس درس حضور پیدا خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۵۰۳۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
امسال بیش از ۶ هزار دانش‌آموز عشایری در کلاس درس حضور دارند

آیین جشن نواختن زنگ مدارس عشایری استان فارس به میزبانی دبیرستان دخترانه شبانه‌روزی عشایری مالک اشتر و استعداد‌های درخشان مادر و با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار شد.

این مراسم با حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز دبیرستان شبانه‌روزی عشایری مالک اشتر و استعداد‌های درخشان مادر برگزار شد تا دانش‌آموزان عشایر فارس با انگیزه و روحیه‌ای سرشار به استقبال شروع سال تحصیلی جدید بروند.

در این آیین، مقامات استانی از جمله عبدالحمید کریمی (مدیر کل امور عشایر استان فارس)، میثم رضازاده چگینی (مدیر آموزش و پرورش عشایر فارس) و همکاران اداری و مدیران مدارس عشایری فارس به میزبانی دبیرستان دخترانه شبانه‌روزی عشایری مالک اشتر و استعداد‌های درخشان مادر برگزار شد.

میثم رضازاده‌چگینی، مدیر آموزش و پرورش عشایر استان فارس ضمن خوش‌آمدگویی و تبریک میلاد پیامبر ختمی مرتب محمد مصطفی(ص)، آغاز سال تحصیلی جدید را به دانش‌آموزان عشایر فارس به خصوص دانش‌آموزان دختر دبیرستان شبانه‌روزی عشایری مالک اشتر و استعداد‌های درخشان مادر تبریک گفت و افزود: فارس با دارا بودن بیش از ۱۲ هزار دانش‌آموزان در سطح استان فارس و 7 استان همجوار، وظیفه تعلیم و تربیت فرزندان عزیز و مستعد عشایری را بر عهده دارد.

وی یادآور شد: برای سال تحصیلی جدید بیش از ۶ هزار دانش‌آموز دختر و پسر عشایر فارس در 2 مقطع متوسطه اول و دوم در کلاس درس حضور پیدا خواهند کرد.

رضازاده گفت: همچنین بیش از ۵۰۰ کلاس درس چادری به همراه معلمان سخت‌کوش عشایر فارس، آماده استقبال از دانش‌آموزان دوره تحصیلی ابتدایی هستند تا بتوانیم در راه تعلیم و تربیت نهال‌های ارزشمند کشور عزیزمان قدم برداریم و آینده‌ای روشن برای سرزمین‌مان بسازیم.

خبرنگار : امیرمحمد اکبرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار