فرمانده مقاومت بسیج و سپاه ناحیه مقاومت محمدرسول الله(ص) شیراز:

سالارعقیلی در شمالغرب شیراز می خواند

فارس (پانا) - فرمانده مقاومت بسیج و سپاه ناحیه مقاومت محمدرسول الله(ص) شیراز گفت: جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) با صدای سالار عقیلی در مجتمع خلیج فارس شیراز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۵۰۲۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سالارعقیلی در شمالغرب شیراز می خواند

غلامعلی احمدی‌جابری فرمانده مقاومت بسیج و سپاه ناحیه مقاومت محمدرسول الله(ص) شیراز ضمن تبریک هفته وحدت، فرارسیدن ۱۷ ربیع الاول و هفته دفاع مقدس با بیان اینکه حضرت محمد(ص) نور و مهربانی است که وسیله هدایت انسان‌ها به سمت سعادت است، افزود: خوشحالیم که خداوند ما را به عنوان شیعیان حضرت محمد(ص) قرار داد.

وی گفت: سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) این افتخار را دارد که مشغول خدمت به مردم انقلاب اسلامی ایران باشد همچنین ما در آستانه این مناسبت‌های بسیار مهم برنامه‌های خوبی را پیش‌بینی کرده‌ایم.

این مقام مسئول از برگزاری جشن وحدت به مناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) و شروع سال تحصیلی خبر داد و ادامه داد: این برنامه، روز شنبه ساعت ۱۸:۳۰ در ورودی مجتمع خلیج فارس شیراز برگزار می‌شود‌.

فرمانده سپاه مقاومت ناحیه محمدرسول الله(ص) با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این برنامه وحدت بین شیعه و سنی است، یادآور شد: این جشن با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند «امت اسلامی باید با وحدت پیش برود» برگزار می‌شود‌.

احمدی‌جابری از حضور سالار عقیلی، خواننده مطرح کشوری در این برنامه خبر داد و گفت: با ظرفیتی که خیرین و مردم و شهرداری منطقه ۱۰، مجتمع خلیج فارس و هتل رُز داشتند، توانستیم این برنامه را برپا کنیم.

وی از تمام آحاد مردم برای شرکت در این برنامه دعوت کرد؛ چرا که قرار است از برگزیدگان کنکور سراسری تقدیر به عمل آید‌.

احمدی‌جابری با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس افزود: اگر در این کشور امنیت و اقتدار داریم به واسطه این است که شهدا در دفاع مقدس با خلق صحنه‌های بسیار زیبایی همچون کربلای ۵، خیبر و... نشان دادند که ما ملت شهادت هستیم.

وی خطاب به جوانان و نوجوانان تصریح کرد: باید به جوانان و نوجوانان از شهیدان بگوییم تا از هفته دفاع مقدس مطلع شوند.

وی با بیان اینکه ۱۲۷ برنامه در خصوص دفاع مقدس توسط این ناحیه مقاومت برگزار می‌شود، تصریح کرد: جشن‌های مختلف در پایگاه‌ها و مساجد است که از امروز ۲۹ شهریور در تمامی نقاط شمال‌غرب شیراز آغاز شده است.

احمدی‌جابری ادامه داد: اول مهر، نواختن زنگ مقاومت و شروع سال تحصیلی جدید را در مدرسه جوادالائمه(ع) شهرک گلستان خواهیم داشت و در این برنامه‌ها تلاش می‌شود دانش‌آموزان با هفته وحدت و هفته دفاع مقدس آشنا شوند. همچنین دیدار با خانواده شهدا توسط دانش‌آموزان و بسیجیان انجام می‌شود.

فرمانده مقاومت بسیج سپاه ناحیه محمدرسول الله (ص) در پایان از برگزاری صبح گاه مقاومت در برخی مدارس و مساجد، اکران فیلم‌های دفاع مقدس، برنامه‌های یادواره‌های شهدا خانگی، توزیع کمک مؤمنانه و نمایشگاه اقتصاد مقاومتی انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار