نفر اول کنکور زبان ۱۴۰۳:

درس خواندن راهی برای رسیدن به آینده روشن است

شیراز (پانا) - رتبه یک کنکور زبان‌های خارجه، تلاش و درس خواندن را راهی برای رسیدن به آینده روشن می‌داند.

کد مطلب: ۱۵۰۰۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
درس خواندن راهی برای رسیدن به آینده روشن است

آیدا دوانی، رتبه اول کنکور رشته زبان‌های خارجه در حاشیه مراسم تجلیل از برترین‌های کنکور 1403 در تالار سعدی شیراز در گفت‌وگو با پانا از علاقه و تصمیم خود برای انتخاب این رشته گفت و اظهار کرد: «از کلاس دهم به زبان، علاقه زیادی داشتم ولی یکی از کسانی که باعث شد من به این رشته علاقه‌مند شوم و در این زمینه ادامه تحصیل دهم، خواهرم بود. خواهرم، معلم زبان انگلیسی است و  علاقه من هم از همان جا شروع شد.»

دوانی گفت: «در  سال  دوازدهم به‌طور اتفاقی یک فایل صوتی روسیه‌ای گوش دادم که برایم بسیار جذاب بود. بنابراین شروع به مطالعه ادبیات روسیه کردم و با آواها و گرامر روسی آشنا شدم و تصمیم گرفتم که این زبان را به‌صورت تخصصی یاد بگیرم و نتیجه زحمات من کسب رتبه اول کنکور سراسری 1403 در رشته زبان‌های خارجه بود.»

وی ادامه داد: «مهمترین انگیزه من برای درس خواندن، تحصیل در یک دانشگاه خوب و در رشته مورد علاقه‌ام بود. چون آینده شغلی که برای خودم در نظر گرفته‌ام به این رشته بستگی دارد. درس خواندن را یک هدف اصلی زندگی و راهی برای آینده روشن خود می‌بینم.»

این رتبه برتر کنکور تصریح کرد: «توصیه من به همه همسن‌وسالانم این است که از ابتدا هدف خود را مشخص کرده و با تمام وجود برای رسیدن به آن تلاش کنند و هیچ وقت ناامید نشوند و مطمئن باشند که نتیجه تلاش خود را خواهند دید.»

خبرنگار : زهرا عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار