مدیر پروژه سرویس مدارس شهر شیراز مطرح کرد:

اعطای وام قرض‌الحسنه سرویس مدرسه تا سقف ۱۵ میلیون تومان

فارس(پانا) - مدیر پروژه سرویس مدارس شهر شیراز گفت:طبق توافق حاصل شده، به هر یک از دانش‌آموزانی که در سامانه سفیر مهر شیراز درخواست سرویس مدرسه داشته باشند، تسهیلات بانکی قرض الحسنه تا سقف ۱۵ میلیون تومان با سود چهار درصد با اقساط ۹ ماهه تعلق خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۴۹۹۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
اعطای وام قرض‌الحسنه سرویس مدرسه تا سقف ۱۵ میلیون تومان

علی‌اصغر ولی‌زاده مدیر پروژه سرویس مدارس شهر شیراز با اشاره به تلاش‌های مجموعه شهرداری شیراز از جمله سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر جهت کمک به والدین دانش‌آموزان خاطر نشان کرد: به منظور مدیریت بهتر و همچنین کاهش دغدغه‌های والدین دانش‌آموزان و رانندگان سرویس مدارس، جلسات مداوم و مستمری را با بانک شهر داشتیم.

وی ادامه داد: طبق توافق حاصل شده، به هر یک از دانش‌آموزانی که در سامانه سفیر مهر شیراز درخواست سرویس مدرسه داشته باشند، تسهیلات بانکی قرض الحسنه تا سقف ۱۵ میلیون تومان با سود چهار درصد با اقساط ۹ ماهه تعلق خواهد گرفت.

ولی‌زاده همچنین گفت: اگر هزینه سرویس مدرسه یک دانش‌آموز از سقف تسهیلات بیشتر شود، والدین وی باید مبلغ مازاد بر ۱۵ میلیون تومان را از طریق سامانه سفیر مهر شیراز پرداخت نمایند.

به گفته مدیر پروژه سرویس مدارس شهر شیراز این تسهیلات از سوی بانک به صورت مستقیم به حساب سرویس مدارس شهر شیراز از طرف اولیا دانش‌آموزان واریز می‌شود و امکانپرداخت نقدی به اولیا وجود نخواهد داشت.

وی درخصوص نحوه درخواست وام سرویس مدرسه تصریح کرد: والدین دانش‌آموزان با مراجعه به پنل دانش‌آموزی در سامانه سفیر مهر شیراز درخواست خود را مبنی بر تقاضای تسهیلات سرویس ثبت خواهند کرد.

ولی‌زاده پیرامون ضمانت این تسهیلات عنوان کرد: تنها یک برگ چک صیادی جهت ضمانت وام سرویس مدرسه لازم است که می‌تواند این چک برای یکی از والدین و یا فردی دیگر باشد.

مدیر پروژه سرویس مدارس شهر شیراز خاطرنشان کرد: از آنجایی که حقوق پرسنل شهرداری شیراز از طریق بانک شهر پرداخت می‌شود، طی رایزنی‌های صورت گرفته با این بانک، پرسنل شاغل در شهرداری شیراز بجای چک می‌توانند از فیش حقوقی خود به‌عنوان ضمانت استفاده نمایند.

گفتنی است که سامانه سفیر مهر شیراز به آدرس https://safirmehr. shiraz.ir جهت درخواست سرویس مدرسه و همچنین ثبت تقاضای تسهیلات بانکی سرویس مدرسه در اختیار اولیای دانش‌آموزان قرار دارد.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار