نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی:

خبرنگاران از شایعات عبری و غربی جلوگیری کنند

فارس (پانا) - نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت خبرنگاران به شایعات عبری و غربی ضریب ندهند و از شایعات به‌شدت جلوگیری کنند.

کد مطلب: ۱۴۹۳۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران از شایعات عبری و غربی جلوگیری کنند

ابراهیم عزیزی در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد: خبرنگاران باید امانتدار باشند و امروز خبرنگاران بسیار تلاش می‌کنند تا خبرها به خوبی منتشر شود. همچنین خبرنگاران برای صحت خبر و دقت در خبرنویسی کوشش لازم را دارند.

وی افزود: امروز خبرنگاران به دقت و سرعت، ارتباط با مسئولان را برقرار و خبر منتشر می‌کنند اما باید پرهیز کنند که روابط عمومی دستگاهی نشوند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خطاب به خبرنگاران گفت: بلندگوی مدیران نباشید و باید با رویکرد خلاقانه با مسائل حوزه کاری برخورد کنید. همچنین خبرنگاران استان فارس خوشبختانه از ویژگی‌های مختلف کمی و کیفی برخوردار هستند.

عزیزی افزود: امروز حوزه مطبوعات ما حرفه‌ای است و همین که خبرنگاران تلاش می‌کنند اطلاع‌رسانی کنند جای تقدیر است.

این مسئول با تأکید بر اینکه در برنامه هفتم، پروژه‌های بزرگ را ارائه دادیم تا دولت از اقدامات و انجام پروژه‌های کوچک پرهیز کند، افزود: باید به سراغ اقداماتی برویم که شاهد عمران و آبادانی و افق کشور باشیم.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان فارس باید اقداماتی که انجام می‌دهد در جهت رفع مشکلات مردم باشد. امروز مدیران و هرکسی بخواهد اولویت و نیازهای مردمی را پیگیری نکند، جفا و بی‌انصافی است و ما در تلاشیم که اقدامات درست و صحیح را پیش ببریم.

عزیزی با بیان اینکه خط کاری ما در مجلس دوازدهم، تلاش و پرهیز از حاشیه‌سازی و به‌کارگیری مدیران ضعیف و ناتوان و کسانی است که قدرت اداره امور مردم را در این استان ندارند، اضافه کرد: باید در تراز مردم استان عمل و پیگیری کنیم و در تراز مردم استان مطالبه‌گری و حق مطلب را صحیح بیان کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید برای رابط بین مجلس و دولت ۳ اصل را تعریف کنیم، تصریح کرد: در ارتباط بین مجلس و دولت، اولین اصل حمایت است و اصل را بر اساس حمایت قرار دادیم. وظیفه داریم از دولتی که مردم انتخاب کرده‌اند، حمایت کنیم و دولت باید از اقداماتی که منفعتی برای کشور ندارد پرهیز کند.

به گفته نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص ترور شهید هنیه به‌عنوان کمیسیون امنیت ملی باید بیان کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند ما بدون شک قطعاً و یقیناً خون‌خواه مهمان شهیدمان خواهیم بود.

این مقام مسئول ادامه داد: ما خون‌خواه شهید هنیه هستیم و خواهیم بود. همچنین یاد گرفته‌ایم در مکتب انقلاب اسلامی هوشمندانه عمل کنیم و ما کارگردان این صحنه هستیم و جمهوری اسلامی ایران در موضوع انتقام بسیار جدی است و دشمنان بدانند زمان، مکان و نوع انتقام را ما انتخاب می‌کنیم. 

وی از خبرنگاران خواست تا به شایعات عبری و غربی ضریب ندهند و از شایعات به‌شدت جلوگیری کنند.

خبرنگار : فاطمه نیکوکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار