فرمانده سپاه فجر فارس خبر داد؛

پیش‌بینی برگزاری ۷ هزار یادواره شهدا در استان فارس

فارس (پانا) - فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ آلبوم شهدا تهیه شده که به دست خانواده شهدا می‌رسانیم؛ همچنین برنامه‌ریزی برگزاری ۷ هزار و ۴۳۲ یادواره شهدا در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۳۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی برگزاری ۷ هزار یادواره شهدا در استان فارس

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز (۲۰ مرداد) در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه امیدواریم قطره‌قطره خون شهید هنیه باعث برکت کشور فلسطین شود، افزود: هر 10 سال یک بار کنگره ملی شهدا برگزار می‌شود و امسال استان فارس، دومین کنگره را برگزار خواهد کرد.

وی افزود: از ۴ آبان‌، کنگره ملی 15 هزار شهید استان فارس، برنامه‌های متنوعی را به مدت ۸ روز برگزار می‌کند.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه شورای تأمین از تمام دستگاه‌های این استان تشکیل شده است، ادامه داد: ذیل این شورا ۲۵ کمیته تشکیل شده که کمیته‌ها شامل پشتیبانی، نیروی انسانی، تبلیغات و فضاسازی، نشر حفظ آثار، علمی و پژوهشی، بودجه، گنجینه و یادمان‌های شهدا، تکریم و سرکشی به خانواده شهدا، اقشار و تشکل‌های مردمی، رسانه و روابط عمومی و ارتباطات، رسانه و فضای مجازی، امور خیریه، بازرسی و طلاب است.

به گفته سردار بوعلی، مبنای برنامه‌ریزی و راهبردهای ما بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری است که بر اساس این منویات ۳۱ کلیدواژه قرار دادیم و در راستای تحقق این واژه‌ها حرکت می‌کنیم.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ آلبوم شهدا تهیه شده است که به دست خانواده شهدا می‌رسانیم، افزود: برنامه‌ریزی ۷ هزار و ۴۳۲ یادواره شهدا در استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۲ هزار یادواره شهدا برگزار شده و جدا از بحث یادواره‌ها اجلاسیه در سطح شهرستان، استان و ملی برگزار می‌کنیم که تاکنون ۷ اجلاسیه برگزار شده است.

سردار بوعلی تصریح کرد: همچنین اجلاسیه شهدای زنان را پیش‌بینی کرده‌ایم که در آینده برگزار می‌شود و کتاب‌های دفاع مقدس با موضوعات مختلف چاپ می‌شود.

فرمانده سپاه فجر از اجرای برنامه شب‌های پرستاره به مدت ۳ شب خبر داد و یادآور شد: ۲۵ کتاب صوتی و تولید ۱۵ قطعه فاخر از جمله کارهای متفاوت است که ارائه خواهد شد.

وی با تصریح اینکه تهیه ۱۶ فیلم و مستند در خصوص دفاع مقدس از جمله اقدامات کنگره پانزده هزار شهید فارس است، گفت: هزار و ۶۰۰ سوژه صادر شده که قابلیت تهیه فیلم، مستند، کتاب و تولیدات صوتی را دارا است. همچنین ۳۱۳ ساعت موشن‌گرافیک تهیه می‌شود و گروه‌های مختلف سرود که تولیدات سرود خواهند داشت و از جمله اقدامات بسیار خوب در دست اجرا است.

به گفته سردار بوعلی با یاد و نام شهدا ۱۵ هزار حافظ قرآن را تربیت می‌کنیم. همچنین برگزاری جشنواره‌های مختلف از جمله راوی شو که کار بسیار فاخر این کنگره است.

خبرنگار : فاطمه نیکوکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار