سردبیر خبرگزاری پانا استان فارس:

ما خبرنگاران می‌توانیم حلال مشکلات مردم باشیم

فارس(پانا)-سردبیر خبرگزاری پانا فارس: ما خبرنگاران می‌توانیم حلال برخی از مشکلات مردم باشیم و از مؤثربودن و انجام رسالت کار خبرنگاری احساس رضایت دارم.

کد مطلب: ۱۴۹۳۰۱۳
لینک کوتاه کپی شد
ما خبرنگاران می‌توانیم حلال مشکلات مردم باشیم

به مناسبت روز خبرنگار، دانش‌آموز خبرنگار پانا طی دیدار با فاطمه نیکوکار سردبیر خبرگزاری پانا استان فارس، ضمن تبریک این روز به گفت‌وگو نشست و سؤالاتی را با وی مطرح شد.

فارس

سردبیرخبرگزاری پانا استان فارس، در پاسخ به سؤال خبرنگار پانا که جالب‌ترین خبری که تاکنون کار کرده‌اید چیست گفت: 《خبری به مناسبت روز شیراز بود که مردم شیراز بسیار استقبال کردند و وقتی به خیابان‌ها و محله‌های قدیمی شیراز رفتم و با فروشنده‌ها و صاحبان مغازه‌ها گفت‌وگو کردم و با لهجه شیرین شیرازی به مصاحبه با آنها پرداختم برایم جالب و لذت‌بخش بود و نتیجه آن بازخورد عالی استان از این خبر بود. 》

نیکوکار، در ادامه در پاسخ به اولین خبری که به‌عنوان خبرنگار منتشر کرده اید چه خبری بود، بیان کرد: 《اولین خبری که منتشر کردم خبر آب‌وهوا بودکه در صبح یک روز ابری به‌خاطر علاقه شدیدم به باران، تصمیم گرفتم با مدیرکل هواشناسی تماس بگیرم و از بارش باران مطلع شوم. 》

وی تصریح کرد: «برای انتشار اخبار صداقت با مردم و مطالبات مردم کشورم را مدنظر قرار می‌دهم زیرا یک خبرنگار موفق همیشه مردمی است و با صداقت مشکلات و اقدامات مسئولین را منتشر می‌کند.»

این مقام مسئول  خبر ۴ آبان ۱۴۰۱که حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (ع) رخ داد را به‌عنوان تلخ‌ترین خبر خود عنوان کرد و یادآور شد:« با دستانی لرزان بغضی پنهان خبر را نوشتم و هنگام اعلام خبر شهادت چند هم وطن عزیزمان به گریه افتادم.»

سردبیر خبرگزاری پانا استان فارس، شیرین‌ترین و کارآمدترین خاطره خود را چنین شرح داد: 《یک روز به همراه برخی مسئولین به محله و شهرک سعدی رفتیم. متأسفانه منطقه کم برخورداری را شاهد بودیم که مردم مشکلاتی از قبیل؛ آب و فاضلاب و تعویض ستون‌های برق و بسیاری از مشکلاتی که نمایان بود را مطرح کردند. بنده این مشکلات را در قالب گزارش خبری مطرح و منتشر کردم .»

وی اظهار کرد:«خوشبختانه چند روز بعد ترتیب اثر داده شد و استاندار فارس جهت بازدید راهی این شهرک شد و پس از بازدید دستورات لازم جهت رفع مشکلات صادر شد .»

سردبیرخبرگزاری پانا فارس با ابراز خرسندی خود از این اقدام، افزود:« این‌گونه بود که دریافتم ما خبرنگاران می‌توانیم حلال برخی از مشکلات مردم باشیم و از مؤثربودن و انجام رسالت کار خود احساس رضایت دارم.»

 

 

خبرنگار : مریم خاقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار