جانشین فرمانده انتظامی فارس:

خبرنگاران در غزه کوچک، دنیا را به حرکت درآوردند

فارس (پانا) - جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت اکنون در غزه شاهد نسل‌کُشی هستیم و خبرنگاران در آنجا حضور دارند و همچنین شاهد هستیم که خبرنگاران در غزه کوچک، دنیا را به حرکت درآورده و توانسته‌اند کل مردم جهان را در مقابله با استکبار قرار دهند.

کد مطلب: ۱۴۹۲۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران در غزه کوچک، دنیا را به حرکت درآوردند

سردار یوسف‌ملک‌زاده ضمن تبریک روز خبرنگار در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه یاد می‌کنیم از خبرنگارانی که در این راه بدون هیچ چشم‌داشتی، ارزشمندترین کارها را انجام دادند، تصریح کرد: شهید صارمی از جمله خبرنگارانی بود که کارهای بزرگی را انجام دادند.

وی افزود: اکنون در غزه شاهد نسل‌کُشی هستیم و خبرنگاران در آنجا حضور دارند و همچنین شاهد هستیم که خبرنگاران در غزه کوچک، دنیا را به حرکت درآوردند و توانسته‌اند کل مردم جهان را در مقابله با استکبار قرار دهند.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی فارس، خبرنگاران روایتگری به‌موقع یک خبر را باید انجام دهند و یکی از توقعات ما روایتگری به‌موقع و صحیح است.

سردار ملک‌زاده با اشاره به اینکه امروز مردم، یکی از ارکان مهم هستند که در امنیت باید مطلع شوند، اضافه کرد: مردم باید بدانند که کشور امنیت دارد و قطعاً همین حضور خبرنگار و خبرهای این افراد هستند که به مردم امید می‌دهد.

وی گفت: برخی افراد از خطرات فضای مجازی و اعتیاد آن مطلع نیستند و خبرنگاران در آگاه کردن جوان‌های ما تأثیر دارند. همچنین خبرنگاران می‌توانند در مقابل دشمنی که برنامه‌ریزی‌شده در حال عمل کردن است، بایستند.

جانشین فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: نقش خبرنگار، مهم‌تر از یک گردان عملیاتی است و همچنین مردم باید بدانند که چه جرایمی اتفاق می‌افتد که خبرنگاران در این زمینه نقش دارند.

وی تصریح کرد: مردم باید اطلاعات و آشنایی با فضای مجازی داشته باشند و کسانی که می‌توانند در بحث آموزش کمک کنند، خبرنگاران هستند. همچنین آسیب‌های اجتماعی باید پیگیری و پیشگیری شود که اطلاع‌رسانی و مطلع کردن مردم بر عهده خبرنگاران است.

خبرنگار : فاطمه نیکوکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار