فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ثارالله(ع) شیراز:

اجلاسیه شهدای مدافع حرم استان فارس برگزار می‌شود

شیراز (پانا) - فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ثارالله(ع) شیراز گفت دومین کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس، آبان امسال برگزار می‌شود که اجلاسیه‌های متفاوتی توسط بسیج و سپاه پیش‌بینی شده است.

کد مطلب: ۱۴۹۱۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اجلاسیه شهدای مدافع حرم استان فارس برگزار می‌شود

مسلم محمدی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ثارالله(ع) در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد ضمن تسلیت شهید اسماعیل هنیه گفت: دومین‌ کنگره پانزده هزار شهید استان فارس، آبان امسال برگزار می‌شود که اجلاسیه‌های متفاوتی توسط بسیج و سپاه پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه ناحیه ثارالله(ع) میزبان اجلاسیه شهدای مدافع حرم استان فارس است، ادامه داد: مقام معظم رهبری از شهدای مدافع حرم به عنوان پدیده شگفت‌انگیر یاد کردند.

محمدی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند واقعاً یکی از معجزات انقلاب اسلامی همین شتافتن جوان‌های ما در این دوره برای مقابله و مواجهه‌ با دشمنان عنود و خبیث در خارج کشور بود و این یکی از معجزات انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ثارالله(ع) شیراز ادامه داد: شهدای مدافع حرم، جوانانی هستند که اوایل انقلاب به دنیا نیامده بودند اما در دفاع از حریم اهل بیت(ع) حضور یافتند.

وی با تاکید بر اینکه جنبه دیگر مدافعان حرم، جهان‌نگری انقلاب اسلامی است، یادآور شد: لذا می‌توان‌گفت مدافعان حرم، ایران و منطقه را نجات دادند.

محمدی با اعلام اینکه تعداد شهدای مدافع حرم استان فارس ۴۷ شهید است که ۳۲ شهید پاسدار و ۱ شهید از ارتش جمهوری اسلامی و ۱۴ شهید بسیجی هستند، بیان کرد: متأسفانه استان فارس در شناسایی شهیدان، موفق نبوده و خبرنگاران و اصحاب رسانه باید در این امر کمک و تلاش کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ثارالله(ع) شیراز، اولین شهید مدافع حرم شهر شیراز را شهید حسین کیانی خواند و افزود: این شهید اهل شیراز است و در مهر ۱۳۹۰ شهید شده است. این شهید در قطعه شهدا دفن نشده و در قطعه متوفیان ردیف ۵۳ دفن شده است. همچنین از خبرنگاران می‌خواهیم پیگیری کنند که روی قبر این شهید مدافع حرم هم عنوان شهید ذکر نشده است همچنین امیدواریم به برکت اجلاسیه شهدای حرم با همکاری مسئولان ذیربط مقبره این شهید را پیگیری شود.

وی با بیان اینکه شهید حمید قاسم‌پور اهل آباده، جوان‌ترین مدافع حرم استان فارس است، گفت: برنامه‌های بسیاری جهت کنگره پانزده هزار شهید استان فارس پیش‌بینی شده و بیش از ۶۳ برنامه توسط این ناحیه در حال اجرا است.

محمدی ادامه داد: پویش ختم قرآن به نیت شهید مدافع حرم در حال برگزاری است که تاکنون ۴۳۸ ختم قرآن اجرا شده و همچنین پویش فراخوان ایده را برگزار کردیم که بیش از ۱۰۰‌ ایده ارسال شده و اکنون در مرحله داوری است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه روز گذشته شاهد برگزاری مسابقات کاراته از ۲۰ شهرستان بودیم که توسط تربیت‌بدنی این ناحیه برگزار شد، تصریح کرد: آزاد‌سازی ۴۷ زندانی جرایم غیرعمد توسط بسیجیان این ناحیه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سرکشی به خانواده معظم شهدای مدافع حرم در حال انجام است، گفت: از ظرفیت دانش‌آموزان رشته هنر دعوت شد تا در روز اجلاسیه به نقاشی سیاه قلم شهدای مدافع حرم اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار