استاندار فارس:

جوانان مطالبه‌گر و آرمان‌خواه باشند

فارس (پانا) - استاندار فارس گفت: بار‌ها به دانشجویان ودانش‌آموزان و جوانان گفته‌ام که مطالبه‌گری کنید و مشکلات را حل کنید و دست از مطالبه‌گری برندارید؛ چرا که جوانان قطعا باید مطالبه‌گر و آرمان‌خواه باشند و اگر جوانی منفعل باشد، جامعه با مشکل روبه‌رو می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۱۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد
جوانان مطالبه‌گر و آرمان‌خواه باشند

محمدهادی ایمانیه در مراسم رو نمایی از کتاب «۴۲ ساعت پارسی» با بیان اینکه هر انسان موفقی که می‌بینید، مطمئن باشید نان حلال خورده و دعای پدر و مادر، پشت سرشان بوده است، افزود: به جوان‌ها نان حلال خوردن را یاد دهید و همچنین جوان‌ها باید بدانند که دعای پدر مادر باید پشت سرشان باشد. 

استاندار فارس تصریح کرد: کتاب‌هایی که امروز رونمایی شد با عنوان روایت، چاپ شده اما آنچه انجام شده، بیش از روایت است.

ایمانیه ادامه داد: در برخی مناطق شیراز و صدرا با بحران آب روبه‌رو بودیم و امیدواریم بتوانیم مشکلات را حل کنیم. 

وی خطاب به مدیران اضافه کرد: کارها در تمام عرصه‌ها از جمله اجتماعی، علمی و فرهنگی باید بیش از این‌ها ادامه یابد؛ چرا که یکی از حس‌های خوشحالی جوانان و دلخوشی آن‌ها حل مشکلاتشان در این حوزه‌ها است.

این مسئول تصریح کرد: راه‌اندازی اتاق فکر استانداری فارس، یکی از اقدامات بی‌نظیر بود که خوشبختانه انجام شد.

وی ادامه داد: بار‌ها به دانشجویان و دانش‌آموزان و همچنین جوانان‌گفته‌ام که مطالبه‌گری کنید و مشکلات را حل کنید و دست از مطالبه‌گری برندارید؛ چرا که جوانان قطعا باید مطالبه‌گر و آرمان‌خواه باشند و اگر جوانی منفعل باشد، جامعه با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

ایمانیه خطاب به مدیران گفت: حضور در میدان داشته باشید و هیچ گره‌ای را نباید تلقی کنید که بازشدنی نیست بلکه باید باز شود و با تلاش شما گره‌ها باز می‌شود. همچنین هم‌افزایی مهم است و راضی از هم‌افزایی موجود ادارات نیستم که باید بسیار با هم هم‌افزایی داشته باشید. 

اهمیت و احترام به جوانان برای سرفرازی کشور ایران

وی گفت: به جوانان اهمیت دهید و به آن‌ها احترام بگذارید و میدان را برایشان باز کنید. جانشین‌پروری کنید تا یاد بگیرند چطور در آینده باید کشورشان را سرافراز کنند. 

به گفته استاندار فارس، خط قرمز ما در جامعه اسلامی، مبارزه با فساد است و مبارزه با فساد بسیار ارزشمند است.

ایمانیه از برگزاری میز خدمت در حرم احمد ابن موسی(ع) با فرمانداران و مدیرکل‌های این استان در جمعه هفته آینده خبر داد و گفت: پروژه‌های کلانی که در 3 سال انجام شد شامل آزادراه شیراز - اصفهان، پیشرفت قطار شیراز - بوشهر، آب‌رسانی به شیراز، مسکن ملی و اشتغال انجام شده است. 

2 کتاب با عنوان «۴۲ ساعت پارسی» و «روایت تلاش هزار و ۲۰ روزه» در این مراسم رونمایی شد و پرچم گنبدهای حرم حضرت امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل(ع) و حضرت زینب (س) و قطعاتی از فرش و تربت عتبات عالیات به محمدهادی ایمانیه اهدا شد.

خبرنگار : فاطمه نیکوکار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار