مدیر سازمان دانش‌آموزی استان فارس:

شیوه‌نامه برگزاری انتخابات مجلس دانش‌آموزی ابلاغ شد

فارس (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان فارس با اشاره به ابلاغ شیوه‌نامه برگزاری انتخابات مجلس دانش‌آموزی گفت: امسال در مناطق، نواحی و شهرستان‌های استان فارس، انتخابات مجلس دانش‌آموزی به‌صورت شورای مرکزی دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۹۱۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد
شیوه‌نامه برگزاری انتخابات مجلس دانش‌آموزی ابلاغ شد

به گزارش پانا از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس؛ محمدامین کرم‌زاده گفت: بر اساس شیوه‌نامه برگزاری انتخابات مجلس دانش‌آموزی امسال در مناطق، نواحی و شهرستان‌های استان فارس از بین رؤسای شورای دانش‌آموزی مدارس متوسطه اول و دوم بر اساس تعداد مدارس آن منطقه، اعضای شورای مرکزی منطقه به تفکیک دانش‌آموزان‌ پسر و دختر انتخاب می‌شوند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان فارس افزود: در استان از بین رؤسای شورای مرکزی مناطق که تا ۱۶ مرداد به استان ارسال می‌شود و همچنین ۱۱ دانش‌آموز پسر و ۱۱ دانش‌آموز دختر به تفکیک برای حضور در شورای مرکزی استان انتخاب می‌شوند.

کرم‌زاده در تشریح شرایط کاندیداهای شورای مرکزی استان گفت: امسال کاندیداهای شورای مرکزی استان از بین دانش‌آموزان‌ پایه‌های نهم و دهم که دارای معدل حداقل ۱۸ و انضباط حداقل ۱۹ باشند انتخاب می‌شوند.

وی ادامه داد: ۴ دانش‌آموز پسر و ۴ دانش‌آموز دختر که بالاترین رای را در استان به دست آورند به مجلس دانش‌آموزی کشوری معرفی می‌شوند.

انتخابات مجلس دانش‌آموزی ۳۰ و ۳۱ مرداد به تفکیک پسران و دختران در استان فارس برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار