معاون فرهنگی و هنری سپاه استان فارس:

5 گروه از استان فارس به مرحله کشوری جشنواره سرود فجر راه یافتند

شیراز (پانا) - معاون فرهنگی و هنری سپاه فجر استان فارس گفت از میان ۱۲ گروه راه‌یافته به مرحله نهایی استانی جشنوراه سرود فجر، پس از اجرای زنده و داوری نهایی 5 گروه از تیم‌های لارستان و شیراز به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

کد مطلب: ۱۴۹۰۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
5 گروه از استان فارس به مرحله کشوری جشنواره سرود فجر راه یافتند

محمد رنجبر در اختتامیه جشنواره سرود فجر اظهار کرد: جشنواره سرود فجر در راستای دومین کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس برگزار شد. همچنین در آبان سال گذشته و در سالروز حمله تروریستی ناجوانمردانه به حرم احمد ابن موسی(ع) این روز را به نام دومین کنگره ملی پانزده هزار شهید استان فارس آغاز کرده ایم.

وی افزود: چند کمیته در ذیل کنگره ملی ۱۵ هزار شهید استان فارس داشتیم که 2 مورد از آن‌ها به مدیریت اداره کل فرهنگ ارشاد و دیگری به مدیریت وحید نمازی، رئیس حوزه هنری فارس برگزار شد.

رنجبر گفت: این رویداد در 2 بخش دختر و پسر و به ترتیب در بخش دختران، گروه مصباح الهدی از پایگاه مقاومت امام جعفر صادق(ع) از لارستان رتبه‌ اول، گروه سرود فاخته از شهر شیراز رتبه‌ دوم و در بخش برادران، گروه سرود مصباح الهدی به رتبه‌ اول و گروه سرود مصباح الهدی الف رتبه‌ دوم هر 2 از پایگاه مقاومت شهید عبدالصمد فانی لارستان، حائز رتبه شدند. همچنین گروه سرود فرزندان ایران از شیراز نیز به عنوان گروه برگزیده بخش بومی و محلی انتخاب شدند و به همراه 4 تیم مشخص‌شده در رویداد ملی سرود بسیج شرکت خواهند کرد.

معاون فرهنگی و هنری سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ هم دور اول مسابقات را برگزار کرده‌ایم که فراخوان آثار، داوری و معرفی گروه‌های برگزیده از طریق آرای مردمی انجام شد، تصریح کرد: این جشنواره از اسفند سال گذشته آغاز شد و پس از فراخوان آثار حدود ۴۰۰ اثر به دست ما رسید و پس از پایش‌های اولیه و داوری‌ها ۱۲ گروه به فینال راه پیدا کردند. همچنین از میان ۱۲ گروه راه‌یافته به مرحله نهایی استانی، پس از اجرای زنده و داوری نهایی، ۵ گروه به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

خبرنگار : آریانا شمس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار