دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی وزارت آموزش‌وپرورش:

تجهیز و تعمیر مدارس در دستور کار قرار گرفته است

فارس (پانا) - مشاور وزیر و دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی وزارت آموزش‌وپرورش گفت فعالیت‌های جهادی در راستای تجهیز و تعمیر مدارس در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم به‌زودی مشکلات مدارس را حل کنیم.

کد مطلب: ۱۴۸۹۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تجهیز و تعمیر مدارس در دستور کار قرار گرفته است

ضرغام پرنیان، مشاور وزیر و دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی وزارت آموزش‌وپرورش و علی فلاحتکار، قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور در سفر یک‌روزه خود به شیراز که در پی نامه‌ای که ارشیا و آریا اسکندری 2 دانش‌آموز عضو شورای دبستان ابتدایی شهید عبداللهی ناحیه یک شیراز نوشته بودند، از این آموزشگاه بازدید کردند.

مشاور وزیر و دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی وزارت آموزش‌وپرورش در بازدید از روند اجرایی طرح شهید عجمیان در مدارس استان فارس از مرمت و بهسازی ۶۵۰ مدرسه این استان خبر داد و گفت:۱۱۰ هزار کلاس را نشانه‌گذاری کرده‌ایم که ۶۰۰ مدرسه را همکاران اداره کل آموزش‌وپرورش فارس در جامعه هدف در قالب طرح شهید عجمیان اجرا کنند.

وی همچنین در ادامه در بازدید از آموزشگاه عشایری شبانه‌روزی حضرت معصومه(س) شیراز گفت: یکی از دستاوردهای دولت شهید رئیسی، استفاده از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های جهادی، سمن‌ها و... است.

پرنیان افزود: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی، تشکیل گروه‌های جهادی در دولت شهید رئیسی به یک گفتمان تبدیل شد و در همین راستا بیش از ۱۷ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در سامانه «اتناب» ثبت شده است.

وی با بیان اینکه هر چه در آموزش‌وپرورش کار کنیم به رشد جامعه کمک کرده‌ایم، تصریح کرد: فعالیت‌های جهادی در راستای تجهیز و تعمیر مدارس در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم به‌زودی مشکلات مدارس را حل کنیم.

علی فلاحتکار، قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور نیز گفت: هدف از شورای دانش‌آموزی، حل مشکلات مدرسه و چالش‌های دانش‌آموزان است. همچنین بخش کوچکی از رسالت کار ما را شورای دانش‌آموزی انجام می‌دهد.

قهرمان قهرمانی، دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش‌وپرورش استان فارس هم در این باره افزود: امسال از بین ۶۰ اداره آموزش پرورش ۲۰ اداره که وضعیت کم‌برخورداتری دارند را بر اساس شاخص، انتخاب کرده‌ایم.

همچنین محمدخلیل خرد، مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس گفت: خریدهای اقلام مورد نیاز مدارس همچون کف و رویه صندلی‌ها، اسفالت، شیرآلات و... را انجام داده‌ایم.

وی تصریح کرد: هر چند کارهای خوبی انجام شده اما با وجود گروه‌های جهادی باید بیش از گذشته در این استان کار شود. همچنین بیش از ۴۷۰ مدرسه با بیش از ۲ هزار کلاس درس در دولت شهید رئیسی در استان فارس ساخته شده که ۱۵۰۰ مدرسه را استانداردسازی و ۱۱۰ سرویس بهداشتی در مدارس، تعمیر و تجهیز شده است.

مشاور وزیر و دبیر قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی وزارت آموزش‌وپرورش به همراه قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور ضمن حضور در این آموزشگاه از چند آموزشگاه دیگر نیز بازدید کردند.

همچنین بازدید از دبستان شهید اسماعیل چراغی در آموزش‌وپرورش ناحیه چهار شیراز واقع در محله دست خضر این شهر و جلسه با اعضای قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر استان نیز از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه مشاور وزیر آموزش‌وپرورش و قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور به شیراز بود.

مشاور وزیر و دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر وزارت آموزش‌وپرورش که به همراه محمدخلیل خرد؛ مدیرکل نوسازی مدارس استان فارس و قهرمان قهرمانی؛ دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش‌وپرورش استان فارس در این بازدیدها شرکت کرده بود، قول‌هایی هم درخصوص رفع برخی مشکلات مدارس مورد بازدید و مدارس دیگر را داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار