مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس:

سازمان دانش‌آموزی پرچمدار خط امام حسین علیه السلام است

شیراز( پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس گفت حرکت عالی سازمان دانش‌آموزی باعث شور و شوق در دانش‌آموزان برای ادامه دادن راه و نام و یاد امام حسین علیه السلام می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۸۷۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی پرچمدار خط امام حسین علیه السلام است

فرشید قاسمی با صلوات بر پیامبر (ص) و اهل بیتش(ع) در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: «امسال سازمان دانش‌آموزی با کمک سایر بخش‌ها کار جدیدی انجام دادند و هیئت‌های عزاداری امام حسین (ع) را در این شب‌ها فعال کردند. این فعالیت‌ها سبب ایجاد و رواج شور و شوق حسینی در دانش‌آموزان و خانواده‌ها شده است.»

وی ادامه داد: «این برنامه‌ها می‌تواند یاد و نام و راه امام حسین (ع) را هر روز و هر شب برای دانش‌آموزان زنده نگه دارد. دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی نشان داده‌اند که همیشه در خط امام حسین (ع) هستند و ان شاءالله امام حسین (ع) کمک کند که همه ما عاقبت بخیر شویم.»

مدیر کل اموزش و پرورش استان فارس در پاسخ به سوال مریم خاقانی، خبرنگار پانا، حرف دل خود را با امام حسین (ع) اینگونه بیان کرد: «از امام حسین (ع) می‌خواهیم در این مسیر ما را کمک کند تا بتوانیم راه و یاد ایشان و شهدا را زنده نگه داریم و در برابر ظلم بایستیم و به شهدا ادای احترام کنیم.»  

حجم فایل ویدیویی : ۴۵.۸۶M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۲:۲۷ دانلود فایل
خبرنگار : مریم خاقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار