رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش فارس:

۵۶ راهکار عملیاتی و اجرایی برای محقق ساختن شعار سال در آموزش و پرورش فارس تدوین شده است

شیراز (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در گفت و گو با پانا گفت: جلسات متعددی با حضور مدیرکل و مشاورین و رؤسای داخلی و کارشناسان شهرستانها برگزار و ۵۶ راهکار عملیاتی و اجرایی برای محقق ساختن شعار سال در آموزش و پرورش فارس تدوین شده است.

کد مطلب: ۱۴۷۸۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد

حشمت اله وفایی در گفت‌وگو با پانا گفت: نزدیک به یک دهه است که مقام معظم رهبری عنوان سال را با یک رویکرد اقتصادی،رفاهی و تولید داخلی مطرح نموده‌اند که همه سیاست گذاران و برنامه ریزان حوزه داخلی اعم از آموزش و پرورش و یا سایر حوزه ها باید تلاش‌ها و سیاست های خود را با منویات مقام معظم رهبری هم سو سازند.

وی درباره اقدامات آموزش و پرورش برای تحقق بخشیدن به شعار سال ۱۴۰۳ (جهش تولید با مشارکت مردم ) اظهار داشت: در آموزش و پرورش بر اساس همین مهم، جلسات متعددی با حضور مدیرکل و مشاورین و رؤسای داخلی و کارشناسان شهرستانها برگزار و تدابیر و راهکارهایی که می‌تواند این هدف را در آموزش و پرورش دنبال کند، احصا شده اند. در سطوح مختلف برنامه های متعددی را پیش بینی کرده ایم و ۵۶ راهکار عملیاتی و اجرایی در سطح اداره کل، ادارات آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق، هنرستان‌ها، مدارس دولتی و غیردولتی و حتی برنامه هایی برای خانواده ها، در راستای عملیاتی نمودن شعار سال تدوین شده‌ است.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به نشستی که در اداره آموزش و پرورش ، با هدف بررسی راهکارهای اجرایی تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم، برگزار شده، عنوان داشت: در این جلسه کارگروه‌های مهارتی تشکیل شده که رؤسای نواحی چهارگانه شیراز و برخی از رؤسای سایر شهرستان ها به عنوان رئیس کارگروه مهارتی انتخاب می شوند و با هم فکری و هم افزایی بیشتر با مردم، می توانیم بخشی از دغدغه های مقام معظم رهبری در جهت تولید با مشارکت مردم را جامه عمل بپوشانیم .

وفایی در خصوص عملی شدن این راهکارها خاطرنشان کرد: ما بر اساس ظرفیت و بضاعت و توانمندی های موجود و استفاده از نهادهای برون سازمانی، راهکارها را ارائه کرده ایم تا در حد توانمان در حوزه هایی مثل خانواده، مدرسه، ادارات عملیاتی شود و شعاری و ذهنی نباشد.

 

حجم فایل ویدیویی : ۴۷.۵۳M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۴:۲۴ دانلود فایل
خبرنگار : مریم خاقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار