مدیر سازمان دانش‌آموزی استان فارس:

مدرسه فضای مجازی در شیراز و تفرجگاه تربیتی در سپیدان افتتاح می‌شود

شیراز (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان فارس گفت: تفرجگاه مهارتی، تربیتی و فرهنگی در سپیدان و همچنین مدرسه فضای مجازی با توجه به لزوم ارتقای سطح سواد رسانه دانش‌آموزان و مربیان در سازمان دانش‌آموزی به زودی افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۳۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه فضای مجازی در شیراز و تفرجگاه تربیتی در سپیدان افتتاح می‌شود

محمدامین کرم‌زاده در نشست فصلی روسای سازمان دانش‌آموزی استان فارس ضمن تقدیر از فعالیت‌های شاخص مناطق و نواحی بر انجام فعالیت‌های مبتنی بر سند تحول بنیادین، فعالیت‌های تربیتی و اردویی دانش‌آموزان بر اساس 6 ساحت سند تحول بنیادین تاکید کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی استان فارس گفت: تفرجگاه مهارتی، تربیتی و فرهنگی در سپیدان و همچنین مدرسه فضای مجازی با توجه به لزوم ارتقای سطح سواد رسانه دانش‌آموزان و مربیان در سازمان دانش‌آموزی به زودی افتتاح می‌شود.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان فارس خاطرنشان کرد: از مسئولان سازمان‌ها در مناطق و نواحی خواستاریم که با هدف امیدآفرینی در جامعه، فعالیت‌ها پیوست رسانه‌ای داشته باشد و از ظرفیت دانش‌آموزخبرنگاران پانا به نحو مطلوب استفاده شود.

در ادامه این نشست، معاون سازمان دانش‌آموزی استان فارس گفت: فعالیت‌های سازمان باید در راستای تحقق فضلیت‌های سازمان دانش‌آموزی و نگاه تمام‌ساحتی به دانش‌آموز باشد.IMG_20240311_100250

بهنام رازقی افزود: خانه گردشگری ذیل حوزه معاونت تشکیلات در راستای شناسایی و معرفی فرهنگ و تمدن غنی و ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی و مذهبی تشکیل می‌شود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار