مدیر کل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد:

لزوم هم افزایی همه آحاد جامعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان

شیراز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: لازم است که با همکاری خانواده ها، فرهنگیان و دانش آموزان عزیز دست به دست هم دهیم و با هم افزایی همه احاد جامعه، آسیب های اجتماعی را در دانش اموزان به حداقل برسانیم.

کد مطلب: ۱۲۹۱۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
لزوم هم افزایی همه آحاد جامعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش‌آموزان

محمد خلیل عسکری در آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم، گفت: با توجه به اینکه بیش از دو سال دنیا و به طبع آن جامعه ما درگیره بیماری کرونا بودند و فعالیت های آموزشی ما از طریق فضای مجازی صورت می گرفت طبعا آسیب های اجتماعی نو و جدیدی وارد گردانه زندگی ما شده است.

وی افزود: لازم است که با همکاری خانواده ها، فرهنگیان و دانش آموزان عزیز دست به دست هم دهیم و این آسیب ها را به حداقل برسانیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اموزش و پرورش فارس نیز در این مراسم گفت: ترویج شیوه های زندگی سالم، پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر و مبارزه با اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر و آسیب های اجتماعی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است که امسال به طور خاص بر مسئله اعتیاد تاکید ویژه ای داشته ایم.

علی رضا شادباش افزود: این جشنواره در راستای راهکار 1/8 سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش طراحی شده است

وی ادامه داد: این جشنواره در سه بخش کلی خلاقیت های دانش آموزی، ابتکارات مدرسه های الگو و ابتکارات جامعه محور برگزار شده است.

در آیین اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره نوجوان سالم استان فارس، 145 اثر مقام اول، 90 اثر مقام دوم و 84 اثر مقام سوم را کسب کردند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار