نتایج مسابقات فرهنگیان فارس در رشته های تنیس روی میز و بدمینتون خواهران اعلام شد

شیراز ( پانا ) _ مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت:با درکنارهم قرار گرفتن ظرفیت‌های موجود در راستای رفع فاصله‌ی اعضای خانواده و ایجاد شادابی و شور مسابقات اولیاء به همراه فرزندانشان برنامه‌ریزی شود.

کد مطلب: ۱۲۸۶۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد
نتایج مسابقات فرهنگیان فارس در رشته های تنیس روی میز و بدمینتون خواهران اعلام شد

محمدخلیل عسکری در آیین اختتامیه مسابقات ورزشی فرهنگیان استان در رشته‌های تنیس روی میز و بدمینتون بانوان در شیرازگفت: از سیاست‌های وزارت آموزش و پرورش، قرارگرفتن معلم بعنوان محور اصلی فعالیت‌ها می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ضمن اشاره به تکریم معلمان گفت: از واجبات و اصول تعلیم و تربیت اکرام معلم است بنابراین فعالیت‌های اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز حول تکریم معلم می باشد.

عسکری افزود: باید همه‌ی دستگاه‌هابه کمک آموزش و پرورش آمده و تسهیلاتی در راستای تکریم معلم ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: با حفظ کرامت معلم می توان به حقیقت‌های وجودی در تعلیم و تربیت رسید.

عسکری ضمن اشاره به حضور پرشور همکاران فرهنگی خواهردر این مسابقات گفت: حضور پرشور و شوق توام با شعور خواهران بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

عسکری با اشاره به استعدادیابی دانش‌آموزان تاکید کرد: باید در مدارس و کلاس‌ها به سمت کشف و شناخت توانمندی‌ها و هدایت استعداد‌های دانش‌آموزان خصوصا در بخش ورزش برویم.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: توسعه هنرستان‌های دخترانه در حوزه تربیت بدنی در دستورکار قرار گرفته است.

وی ضمن اشاره به مدرسه‌ی شاد و بانشاط خاطر نشان کرد: باید مسابقات ورزشی دانش‌آموزی هم به نحو مطلوبی برنامه ریزی و اجرا شود.

عسکری ضمن اشاره به ظرفیت انجمن اولیاء و مربیان و حوزه تربیت بدنی گفت: با درکنارهم قرار گرفتن ظرفیت‌های موجود در راستای رفع فاصله‌ی اعضای خانواده و ایجاد شادابی و شور مسابقات اولیاء به همراه فرزندانشان برنامه ریزی شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس نیز درخصوص آخرین نتایج مسابقات ورزشی فرهنگیان استان گفت: در رشته بدمینتون خواهران مجموعا ۱۶ تیم شامل ۹۰ نفر شرکت کردند.

سید کاظم حسینی گفت: تیم‌های ناحیه ۴ ، ناحیه ۳ و ناحیه ۲ شیراز به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و تیم کوار نیز جام اخلاق این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

وی گفت: در رقابت‌های انفرادی رشته بدمینتون هم خانم‌ها مریم توللی از ناحیه سه شیراز، نوشین جاویدی از ناحیه ۴ مقام‌های اول و دوم و فاطمه قاسمپور از کوار و محبوبه رفیعی از ناحیه ۴ شیراز مشترکا سوم شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه در رشته تنیس روی میز خواهران هم ۱۹ تیم شامل ۸۰ نفر شرکت کردند

گفت:تیم های نواحی۴ ، استثنایی فارس مقام‌های اول و دوم و تیم‌های نواحی ۳ و ۲ شیراز نیز مشترکا سوم شدند.

سید کاظم حسینی گفت: در بخش انفرادی رشته تنیس روی میز بانوان نیز خانم‌ها فرزانه محسنی از آموزش و پرورش استثنایی فارس و معصومه رییسی از فیروزآباد مقام اول و دوم و راحله عبداللهی از بیرم و فاطمه محمدیاری از ناحیه۴ شیراز مشترکا به مقام سوم دست یافتند و جام اخلاق رشته تنیس روی میز خواهران نیز به داراب رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار