نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس شهرستان جهرم

جهرم (پانا) - مراسم آغاز دهه فجر و زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشو و به صورت نمادین در مدرسه دخترانه حضرت زهرا (س) جهرم نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ انقلاب اسلامی در مدارس شهرستان جهرم

این مراسم , با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم، فرمانده سپاه، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم و جمعی از مسئولین شهرستان ,با میزبانی مدرسه دخترانه متوسطه اول حضرت زهرا (س) بزگرار شد.
به گفته رئیس آموزش و پرورش شهرستان جهرم امسال توانستیم به لطف برنامه شاد مراسم را با پوشش بهتری به اطلاع دانش آموزان و والدین و فرهنگیان برسانیم .
وی ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی , یاد و خاطره بیش از ۹۵۰ شهید جهرمی,۳۱۳شهید دانش آموزو ۴۴شهید فرهنگی را گرامی داشت.
نیک فر ادامه داد: شهدا الگوی ما هستند و الگوی شهدا نیز حضرت فاطمه (س) میباشند که امسال ایام دهه فجر با میلاد باسعادت این بانوی بزرگوار مقارن شده است.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم نیز پس از تبریک انقلاب اسلامی افزود: وقتی به تاریخ انقلاب اسلامی در سطح بین الملل نگاه میکنیم از تعدد اتفاقات رخ داده میشود یاد کرد اما آن چیزی که انقلاب ما را جدا و بارزمی کند یک رهبری شجاعانه و مدبرانه بوده که دوام انقلاب را تضمین کرده است.

همچنین او به دانش آموزان توصیه کرد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که تاکید مقام معظم رهبری است را مطالعه بکنند زیرا مسیر و نقشه راه را برای ما مشخص کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار