ضدعفونی محله سهل آباد شیراز توسط گروه‌های خودجوش فرهنگیان و مربیان پیشتاز

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از ادامه روند ضدعفونی کردن معابر، عابربانک‌ها و پمپ‌های بنزین در مناطق پرتردد شیراز توسط گروه‌های خودجوش فرهنگیان و مربیان پیشتاز خبر داد و افزود: در همین راستا تیم‌های ضدعفونی‌کننده شب گذشته با حضور در محله‌ سهل‌آباد اقدام به ضدعفونی کردن نقاط مختلف کردند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
ضدعفونی محله سهل آباد شیراز توسط گروه‌های خودجوش فرهنگیان و مربیان پیشتاز

محسن کلاری در گفت‌وگو با پانا افزود: فرهنگیان و پیشتازان شیراز استقبال کم‌نظیری برای حضور داوطلبانه و ضدعفونی کردن معابر شهر به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا داشته‌اند.
سازمان دانش‌آموزی فارس نیز با همکاری و همراهی مدیرکل آموزش و پرورش تجهیزات مورد نیاز این امر از قبیل دستگاه پمپ سم پاش، لباس و تجهیزات دیگر را تهیه و در اختیار ابن گروه‌های خودجوش فرهنگی قرار داده است.
او فرهنگیان را همچون همیشه یار و یاور آحاد جامعه دانست و گفت: با تقسیم‌بندی‌هایی که شده، تیم‌های ۱۰ نفره‌ای از فرهنگیان و مربیان پیشتاز تا اطلاع ثانوی و ریشه‌کنی ویروس کرونا بجز در روزهای بارانی هر شب برای ضدعفونی کردن مکان‌های پرخطر از جمله پمپ‌های بنزین، عابربانک‌ها و سطوح اطراف سوپرمارکت‌ها و داروخانه‌ها و...به سطح شهر و نقاط پرتردد می‌روند و تمرکز بر محلات پایین شهر شیراز خواهد بود

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار