پنجشنبه؛ مراسم وداع مردم خراسان جنوبی با شهید جمهور ‌برگزار می‌شود

تهران (پانا) - استاندار خراسان جنوبی از برگزاری مراسم وداع مردم این استان با شهید جمهور و سید الشهدای خدمت در صبح روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۶۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
پنجشنبه؛ مراسم وداع مردم خراسان جنوبی با شهید جمهور ‌برگزار می‌شود

‌جواد قناعت دوشنبه شب در حاشیه مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی در محل امام زادگان باقریه بیرجند در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های محوری و متمرکز بزرگداشت رئیس جمهور شهید و یارانش در پنج روزی عزای عمومی در استان پیش‌بینی شده است.

وی با قدردانی از مردم عزیز استان خراسان جنوبی که از دیشب تاکنون به صورت خودجوش مراسم‌هایی را در مساجد، حسینیه‌ها و فضاهای مختلف برگزار کردند، افزود: علاوه بر این؛ برنامه‌های متمرکز در سطح مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه نخستین برنامه محوری امشب در محل آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) بیرجند در حال برگزاری است، ادامه داد: از صبح که خدمت نماینده ولی فقیه در استان رسیدیم شاهد درخواست مردم عزیز خراسان جنوبی بودیم در همین راستا نامه درخواست مشترک با امضای آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه و استاندار تهیه و به تهران ارسال شد و در نهایت با این درخواست موافقت شد.

وی تصریح کرد: مراسم وداع و تشییع با پیکر مطهر شهید آیت الله رئیسی صبح روز پنجشنبه در مرکز استان خراسان جنوبی برگزار می‌شود که ساعت و مسیر تشییع در اولین فرصت به مردم عزیز استان اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار