انتقاد عضو شورای شهر تهران از ساخت و ساز و تخریب شبانه درختان در دانشگاه تهران

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران به قلع و قمع درختان و ساخت و ساز شبانه در دانشگاه تهران انتقاد کرد و گفت دور از شأن دانشگاه ارزشمند تهران است که دست به این نوع اقدامات بزند.

کد مطلب: ۱۵۰۲۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد عضو شورای شهر تهران از ساخت و ساز و تخریب شبانه درختان در دانشگاه تهران

ناصر امانی در دویست و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهرانی در تذکری با اشاره به تخریب درختان در دانشگاه تهران گفت: دور از شأن دانشگاه ارزشمند تهران است که دست به این نوع اقدامات بزند و شبانه فضای سبز را محصور و قلع و قمع کند تا ساختمان اداری بسازد. باعث شرم بنده است که بگویم چرا دانشگاه این کار را انجام می دهد.

وی با تأکید بر اینکه چند روز پیش اهالی با من تماس گرفتند که به درختان به صورت عامدانه آب نمی دهند که خشک شود، افزود: باید فکری به حال این مسئله کرد. پیش از این هم شاهد چنین مسائلی بودیم و کارگران شهرداری را کتک زدند. ما در شهرداری کمیسیون داریم که زمان پایان کار جرائم میلیاردی می کند اما می بینیم به راحتی چندین درخت قلع و قمع می شود. خواستیم مطلع باشند و اگر این تذکر را دیدند خجالت بکشند.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به برخی انتقادها و مطالب علیه شربیانی دیگر عضو شورا، اظهار کرد: ایشان یک شورایار در چند سال گذشته بوده و هیچ گونه حامی سیاسی هم ندارد و این باعث افتخار است. به لحاظ اخلاقی درست نیست که با ابزارهایی به این عضو شورا فشار وارد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار